Hanskat pyllynpesussa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Käyttääkö kukaan jotai kertakäyttö tms. hanskoja kakkapyllynpesussa?

Miksi pitää pestä paljain käsin?

Eihän hoitsutkaan paljain käsiin vanhainkodissa jne. kenenkään kakkaan koske...onko se oman vauvan kakka jotenkin "puhtaampaa" täh? Eikös kakka oo kakkaa...sama kenen pyllystä se tulee.
Vai kuinka moni ottaa koiran kakan paljain käsin...

tiedän yhden tuttavan joka käyttää hanskoja. musta se outoa, mutta jokainen tyylillään. hän sanoo hajun tarttuvan käsiinsä, mutta en sitten tiedä..

musta vauvan kakka on vauvan kakkaa (juu kakkaa kyllä) mutta ei mua todellakaan haittaa oman lapseni kakkaa pestä pelkällä kädellä ja niin on myös helpompaa. oma äitini sanoi että oman lapsen kakkaa nyt vois vaikka syödä...en tiedä yhdynkö tuohon :/ :D mutta ei se mua todellakaan oman lapsen kakka tai oksennus haittaa niin että pitäs sen takia hanskat käteen laittaa. vauvan kakk nyt pääasiassa koostuu maidosta.

Loka
Alkuperäinen kirjoittaja justjust:
On kai hieman eri asia aikuisen kakka ja lapsen kakka... En tiedä, onko päiväkodeillakaan mitään hanskoja kun lasten peppuja pesevät, tuskin.. Haloooo!!
itseasiassa päivähoidossa käytetään kertakäyttöhanskoja pyllyn pesussa ;) Itsekin työssä käytän, aikanaan kun mein neiti vaippoja käytti niin ei kyllä ollu hanskoja sillon :ashamed: Jotenkin se oman pienen vaavin kakka on vaan ihan eriasia kun isomman ja vieraan lapsen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
tiedän yhden tuttavan joka käyttää hanskoja. musta se outoa, mutta jokainen tyylillään. hän sanoo hajun tarttuvan käsiinsä, mutta en sitten tiedä..

musta vauvan kakka on vauvan kakkaa (juu kakkaa kyllä) mutta ei mua todellakaan haittaa oman lapseni kakkaa pestä pelkällä kädellä ja niin on myös helpompaa. oma äitini sanoi että oman lapsen kakkaa nyt vois vaikka syödä...en tiedä yhdynkö tuohon :/ :D mutta ei se mua todellakaan oman lapsen kakka tai oksennus haittaa niin että pitäs sen takia hanskat käteen laittaa. vauvan kakk nyt pääasiassa koostuu maidosta.
No kyllähän vauvan kakka sen verran voimakkaalle haisee, että se hajukin tarttuu käsiin...mut meillä ainakin on lavuaarin reunalla käsisaippuapumppupullo ja toisella kädellä kun pidän pojua istumassa lavuaarin reunalla ja toisella kädellä pesen pylly, niin siinä samalla otan käteeni saippuaa ja huljutan kädenkin puhtaaksi...eipähän ainakaan jää haisemaan...

justjust
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
On kai hieman eri asia aikuisen kakka ja lapsen kakka... En tiedä, onko päiväkodeillakaan mitään hanskoja kun lasten peppuja pesevät, tuskin.. Haloooo!!
itseasiassa päivähoidossa käytetään kertakäyttöhanskoja pyllyn pesussa ;) Itsekin työssä käytän, aikanaan kun mein neiti vaippoja käytti niin ei kyllä ollu hanskoja sillon :ashamed: Jotenkin se oman pienen vaavin kakka on vaan ihan eriasia kun isomman ja vieraan lapsen :ashamed:
No sitten on ajat hieman muuttuneet siitä kun olin itte seimessä harjoittelijana, sillon oli vaan sellasia pesukintaita, joista vesi meni kyl läpi. Ja olen ite lähinnä puunaillu noita vanhuksia, ja voin kertoo sen verran et on eroa niin määrässä, kuin koostumuksessa puhumattakaan siitä hajusta, et siinä kohtaan vedän kyl mielelläni hanskat käteen... :))

vieras
Päiväkodissa ON hanskat vaipanvaihdossa ja pepunpesussa.

hanskaheikki
Kai sä pyyhit omat paikkasi ulostuksen jälkeen myös hanskat kädessä? Fobia se on tämäkin.

No, itse pesen ilman hanskoja lapseni pyllyn ja sen jälkeen pesen omat kädet ja lopuksi vielä käsihuudetta käsille. Se riittää mulle.

Nikken äiti
Mulla on hanskat kun pesen taaperon peppua. Atooppinen iho ja rutikuivat, halkeilevat kädet kun ei tosiaankaan tykkää hyvää siitä, että ne kastellaan useita kertoja päivässä. Tiskatessakin käytän hanskaita.

vieras
Mua huvitti ja melkein säälitti kun täällä joskus joku manasi sitä että ois pitäny syödä ensin enneku pesee vauvan pyllyn. KUN p::ka haisee nyt käsissä ja ruokahalu menee. Ja sitten ihmetteli että PESETTEKÖ te kädet vielä erikseen saippualla...voi elämä...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin eikös oo jännä kun oman lapsen kakka ei oo mammoista yhtikäs mitään mutta vieraan lapsen jo on... kyllä se valitettavasti on p*skaa se omankin.
Mitäs valitettavaa siinä on, jos se ei kerran itseä ällötä?

vieras
Niin eikös oo jännä kun oman lapsen kakka ei oo mammoista yhtikäs mitään mutta vieraan lapsen jo on... kyllä se valitettavasti on p*skaa se omankin.
Mitäs valitettavaa siinä on, jos se ei kerran itseä ällötä?
Juu ei mithään, nuole sinä vaan, eihän se oo ku kertaalleen syötyä maitua. AAAAH sulle!

Yhteistyössä