Hanna Partanen - Olet mitä syöt

Ihan ihme meuhkaamista se piti tänään sille naiselle! Totta, että nainen veti järjettömiä santseja, mutta kauheeta mäkätystä piti se Hannakin. Ei ihme, ettei sillä (kaiketi?) ole vakituista miestä, jos on kotonakin samanlainen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:07 älä jaksa kirjoitti:
se kuuluu ton ohjelman luonteeseen, vai oletko koskaan kattonu sitä britti-versioo?
Kyllä olen, ja olen katsonut myös aiempia suomalaisia jaksoja, jossa Hannan äänenvoimakkuus ei ollut ihan samoissa lukemissa kuin tänään.
 
Mä oon kiinnittänyt samaan huomiota joskus kun on tullut toisella silmällä katottua tuota ohjelmaa, että tarviiko niille pitää kauheen tylyä saarnaa?!?
Ei mua ainakaan kiinnosta semmoista katella....
toki koko ohjelma on mun mielestä aika syvältä....
 
joo
Samaa mieltä että kauhee mäkättäjä. Vaan onpa tuolla Partasella itelläkin vähän röllykkää... Näkee kun kävelee..... En tarkoita et pitäis olla riuku... mut ei kauheen uskottava ole
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:09 Joo kirjoitti:
Samaa mieltä että kauhee mäkättäjä. Vaan onpa tuolla Partasella itelläkin vähän röllykkää... Näkee kun kävelee..... En tarkoita et pitäis olla riuku... mut ei kauheen uskottava ole
Voi ollakin, mutta ihan se Hanna on normaalipainoinen. Siihenhän sitä pitää pyrkiäkin, ei ravitsemusterapeutinkaan tarvitse olla mallinmitoissa.
 
No mä taas ihmetellyt kaikissa näissä laihdutusohjelmissa, niin kotimaisissa kuin ulkolaisissakin että KUINKA VÄHÄN ne saa painoa pois niissä ajoissa mitä annettu. Eivät ole kyllä tosissaan laihdutusta ottaneet kukaan niissä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:20 Pehmeäpupu kirjoitti:
No mä taas ihmetellyt kaikissa näissä laihdutusohjelmissa, niin kotimaisissa kuin ulkolaisissakin että KUINKA VÄHÄN ne saa painoa pois niissä ajoissa mitä annettu. Eivät ole kyllä tosissaan laihdutusta ottaneet kukaan niissä :whistle:
Miten niin vähän? Kyllä minusta 9-13 kg on melkoisen hyvin 8 viikossa! Eikö tarkoitus olekin elämäntapamuutos, eikä kauhea paasto jossa kielletään kaikki syötävä? Jos yli 15 kg alkaa putoamaan parissa kuukaudessa niin sitten on kyllä jotain "laihduttamisessa" pielessä, eikä muutos välttämättä ole pysyvä.
Kuinka vinoutuneita kaikkien painokäsitykset ovat, jos Hanna Partanen on liian lihava ja 13 kg painonpudotus 8 viikossa on vähän?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:20 Pehmeäpupu kirjoitti:
No mä taas ihmetellyt kaikissa näissä laihdutusohjelmissa, niin kotimaisissa kuin ulkolaisissakin että KUINKA VÄHÄN ne saa painoa pois niissä ajoissa mitä annettu. Eivät ole kyllä tosissaan laihdutusta ottaneet kukaan niissä :whistle:

Ei kai niissä olekaan kyse pelkästä laihduttamisesta, vaan ruokaremontista? Siis elämänmuutoksesta, ei kuurista. Saahan sitä nestepaastolla tai älyttömän alhaisella kalorimäärällä painoa putoamaan, mutta onko se järkevää tai lopullista? Ei sitä loppu elämäänsä kuitenkaan voi mitään kuuria noudattaa. Eikä se minusta ole paha, jos kahdeksassa viikossa lähtee painoa vaikkapa 9 kiloa... kun rasvaa voi lähteä kropasta kilo viikossa, enempi on nestettä.
 
Diana
No mutta ei se Hanna mikään lihava ole, ihan hyvin voivalta näyttää ja vaikuttaa ja eihän se tosiaan tarkoita että langanlaiha olisi. Mua ihmetytti sen naisen asenne, miksi ylipäänsä pyysi apua tuolta Hanna Partaselta jos kumminkin menee salaa juomaan. :D
 
Mä ihmettelin ihan samaa, että miksi hitossa se on alkanut HUUTAMAAN!!! Ja se pirun rasittava kirjakieli :x "Kyllähän Sinä nyt tiedät, että tuollaisella menolla kuolet pian. Etkö sinä nyt ymmärrä mitä MINÄ tässä sanon!!!"

Yäks yäks yäks.. Muuten ihan hyvä ohjelma..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:24 tiksu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:20 Pehmeäpupu kirjoitti:
No mä taas ihmetellyt kaikissa näissä laihdutusohjelmissa, niin kotimaisissa kuin ulkolaisissakin että KUINKA VÄHÄN ne saa painoa pois niissä ajoissa mitä annettu. Eivät ole kyllä tosissaan laihdutusta ottaneet kukaan niissä :whistle:

Ei kai niissä olekaan kyse pelkästä laihduttamisesta, vaan ruokaremontista? Siis elämänmuutoksesta, ei kuurista. Saahan sitä nestepaastolla tai älyttömän alhaisella kalorimäärällä painoa putoamaan, mutta onko se järkevää tai lopullista? Ei sitä loppu elämäänsä kuitenkaan voi mitään kuuria noudattaa. Eikä se minusta ole paha, jos kahdeksassa viikossa lähtee painoa vaikkapa 9 kiloa... kun rasvaa voi lähteä kropasta kilo viikossa, enempi on nestettä.
Siis noin painavilla ihmisillä mitä niissä on aina, lähtee jo viikossa 5-7kg aluksi, ihan jo nesteenäkin ja suoliston puhdistumisella. Mutta olkoon kukakin mitä mieltä vaan, minusta surkeita tuloksia on aina.
 
NuoriAikuinen
En ole nyt tätä uudempaa tuotantokautta seurannut mutta vaikka ravitsemusterapeutit ihan asiaa varmasti juttelee niin tuo Hannan asenne on kyllä luotaantyöntävä.. muhun ei tehoisi tollainen valitus ja ylenkatsominen vaan päinvastoin.. Mutta tosiaan varmasti kuuluu ohjelman luonteeseen ja formaattiin toi tommonen..
 

Yhteistyössä