"Hanna Höijer, 20, oli kympin tyttö, joka romahti ilmastostressin takia"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katsoin Yle Areenan 6-osaisen tv-sarjan Kerttu ja Markku toivoa etsimässä. Ohjelman loppujaksoissa esiintyy myös Hanna Höijer. Mainio tyyppi ohjelmassa EU-ympäristöasiantuntija Outi H. , joka antaa haastattelussa realistisen kuvan pitkistä, yömyöhään kestävistä neuvotteluista. Hänen ”salainen ase” on suklaa ja pähkinät. Olen syönyt tällä viikolla monenlaisia ja makuisia pähkinöitä ja manteleita makealla kuorrutuksella.
Jääkaappini ja ruokakaappini ovat lähes täynnä Suomen vierailijoiden lahjoittamia elintarvikkeita.
Minun tarvitsee ostaa vain kauramaitoa, leipää ja hedelmiä pitkälle syksyyn.
Ilmasto-ohjelma on hyvin tehty ja viihdyttävä. Kyyneleet kihosivat silmiini lopputekstien aikaan. Taustalla soi ihana biisi. Katson valoisasti tulevaisuuteen.
Kiitos Yle upeasta sarjasta. Nauroin monta kertaa Markun elämänvalinnoille. Minullekin autottomuus teki hyvää. Autoilijan tyttärenä olen saanut tarpeeksi autokyytiä monenlaisilla kulkupeleillä. Hupaisin auto isälläni oli harmaa Anglia, jonka sivuovi oli hankala laittaa kiinni. Hieman nolotti istua kyytiin, kun isä tuli hakemaan kotiin juna-asemalta. Korkkuperse enkeli oli auton lempinimi. Samanlainen auto tuli lumisella tiellä vastaan, tarjosi kyytiä, ja vei minut kotiin kauan sitten, kun suutuin yhdelle tyypille ravintolassa, ja lähdin kävelemään kotiin pakkasessa. Joskus mietin oliko kyseessä enkeli maantiellä.
 
vierailija
Katsoin Yle Areenan 6-osaisen tv-sarjan Kerttu ja Markku toivoa etsimässä. Ohjelman loppujaksoissa esiintyy myös Hanna Höijer. Mainio tyyppi ohjelmassa EU:n pääneuvottelija Outi Honkatukia, joka antaa haastattelussa realistisen kuvan pitkistä, yömyöhään kestävistä neuvotteluista. Hänen ”salainen ase” on suklaa ja pähkinät. Olen syönyt tällä viikolla monenlaisia ja makuisia pähkinöitä ja manteleita makealla kuorrutuksella.
Jääkaappini ja ruokakaappini ovat lähes täynnä Suomen vierailijoiden lahjoittamia elintarvikkeita.
Minun tarvitsee ostaa vain kauramaitoa, leipää ja hedelmiä pitkälle syksyyn.
Ilmasto-ohjelma on hyvin tehty ja viihdyttävä. Kyyneleet kihosivat silmiini lopputekstien aikaan. Taustalla soi ihana biisi. Katson valoisasti tulevaisuuteen.
Kiitos Yle upeasta sarjasta. Nauroin monta kertaa Markun elämänvalinnoille. Minullekin autottomuus teki hyvää. Autoilijan tyttärenä olen saanut tarpeeksi autokyytiä monenlaisilla kulkupeleillä. Hupaisin auto isälläni oli harmaa Anglia, jonka sivuovi oli hankala laittaa kiinni. Hieman nolotti istua kyytiin, kun isä tuli hakemaan kotiin juna-asemalta. Korkkuperse enkeli oli auton lempinimi. Samanlainen auto tuli lumisella tiellä vastaan, tarjosi kyytiä, ja vei minut kotiin kauan sitten, kun suutuin yhdelle tyypille ravintolassa, ja lähdin kävelemään kotiin pakkasessa. Joskus mietin oliko kyseessä enkeli maantiellä.
korjaus
 
"Viime joulukuun hän vietti virallisena nuorisoedustajana Dubaissa, ja tämän vuoden YK-neuvottelut vievät Höijerin Azerbaidzaniin."

Ilmastoahdistus ei paina kun lennellään pitkin ja poikin maailmaa.
Aikamoista nepotismia ympäristöhallinnossa. 20-vuotias uupunut opiskelijatyttö lähetetään Suomen edustajaksi, koska äiti on sopivassa asemassa ministeriössä. Tosin Azerbaidžanissa tuo sukulaisten suosiminen on tuttua...

Perussuomalaisen kansanedustajan matka Azerbaidžaniin herätti pahennusta ("maa, johon ei pitäisi matkustaa"), mutta Hanna Höjer on samaan maahan matkustaessaan itsensä korkeammille päämäärille uhraava sankari? Missä Hesarin logiikka?

 

Yhteistyössä