hankkiiko teillä mies vaatteita lapsille?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kyselen mielenkiinnosta, että onko muissakin perheissä lasten vaatteiden hankkiminen puhtaasti äidin vastuulla. Meillä kun mies ei ole 5,5 vuoteen ostanut kuin muutaman vaatteen lapsille, ja nekin mun pyynnöstä (kun en itse ole päässyt kauppaan).
 
ei ei ei
Ei ostele. Meillä lapsi vasta kaksi mutta en yhtään ihmettele ettei osta koska itse olen niin tarkka vaatteista ja väreistä. No osti se Espanjasta peliasun mutta muuten minä hoidan vaateasiat, eikä se mua haittaa. Päinvastoin se on niin mukavaa! :)
 
Piika-äiti
Jos ja kun jossain sopivaa vaatetta vastaan tulee, niin kyllä mies huomaa pojille sen ostaa.
Varsinkin verkkareita, lenkkareita, kumikenkiä, käsineitä ja rukkasia huomaa ostaa, mutta tätä nykyä teiniosasto alkaa itse valkata ja ostaa vaatteensa ilman meidän apua.

Viimeksi taisi ostaa nipun jarrusukkia iltatähdelle, kun oli hollille osunut.
 
Kyllä hankkii, ostaa pipot, haalarit ja kengät, housut yms.. eli kaikkea tarpeellista.. mä ostelen sitten enemmän bodeja ja muita hömpötyksiä kun jää jotain kivaa käteen mis on joku söpöä eläimen kuva yms.. :whistle:
 
juu-u
Ei hanki vaatteita eikä mitään muutakaan. Tienaa rutosti enemmän kuin minä ja mun maksettavaksi jää kaikki lapsen kulut. Lapsilisät mies haluu lapsen tilille, joten niitäkään en voi lapsen kuluihin käyttää. Mies ei kelpuuta lapselleen kirppisvaatteita ja muutenkin kaiken pitää olla uutta, hienoo ja kallista.. Että näin meillä.
 
hyvin harvoin
Joskus on ostanut tuliaisia matkalta. Minä hankin yleensä kaiken. Toistaiseksi mies on kuitenkin vastannut kenkäostoksista (isommalle yhdet vk-kengät ja yhdet talvikengät, pienempi ei vielä ole käyttänyt kenkiä), ja hyvin ovat hankinnat menneet.
 
No taitaa mennä niin et mä valitsen ja jos mies on mukana kysyn siltä mielipiteen siitä vaatteesta mut siihen se sit jää. Tietty maksaahan se noista suuren osan mitä ostan :) Yleensä mies menee leluosaston kautta jos se lapselle jotain haluaa ostaa.
 

Yhteistyössä