Hankin henkilökohtasen avustajan suihkua varten.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Miehen kans kävin suihkussa, ko en yksin pysty, ei jalat kanna tarpeeksi kauan. Ja pyörtymisvaara. Se haluaa kylmän aamusuihkun, mie tulikuuman, siinä sitte väänneltiin ja käänneltiin ees taas nuppia ja varmaan kuulosti veljen vaimosta epäilyttävälle ko oli vahtimassa meän tyttöä tuon suihkun ajan... Välillä kiljun mie ja välillä karjasee mies :xmas:
Sitte se ukko mokoma vielä alko käpälöimään, tarttu tisseistä kiinni ja mietiskeli "tältä näyttäis jos sulla ois silikonit, tämmöset sitte jos oisit riippurintanen, eikö ois kiva jos ne sojottais näin" |O
Tasan oli viimenen kerta sen kans suihkussa :kieh:

Eli, hakusessa ois henkilökohtanen avustaja suihkuun, tarvis olla muskelia sen verran että jos satun kupsahtaan niin ottaa kiinni... Enivan? :|:attn:

säälittävää meininkiä teillä. suihkussa ei voi käydä ilman lapsenvahtia, lasta tuskin pystyt hoitamaan itse ollenkaan tuossa kunnossa. joko sossu on ehdottanut huostaanottoa?

[QUOTE="vieras";23000880]säälittävää meininkiä teillä. suihkussa ei voi käydä ilman lapsenvahtia, lasta tuskin pystyt hoitamaan itse ollenkaan tuossa kunnossa. joko sossu on ehdottanut huostaanottoa?[/QUOTE]

Miekö en saa toipua sairastelusta rauhassa? Otetaanko kaikilta sairailta äiteiltä lapset huostaan vaikka perheessä on täysin terve isi? Toivottaan nyt sulle ainaki horjumatonta terveyttä ja pitkää ikkää. :kiss:

[QUOTE="vieras";23000880]säälittävää meininkiä teillä. suihkussa ei voi käydä ilman lapsenvahtia, lasta tuskin pystyt hoitamaan itse ollenkaan tuossa kunnossa. joko sossu on ehdottanut huostaanottoa?[/QUOTE]
Voi elämä miten daiju pitää olla, kun puhuu sairaalle ihmiselle näin. :O Mietipä jos itse sairastut vaikka sellaiseen tautiin, joka pistää sut ihan vuoteen omaksi, saattaisit itsekin olla melko "säälittävä".

[QUOTE="vieras";23000951]Voi elämä miten daiju pitää olla, kun puhuu sairaalle ihmiselle näin. :O Mietipä jos itse sairastut vaikka sellaiseen tautiin, joka pistää sut ihan vuoteen omaksi, saattaisit itsekin olla melko "säälittävä".[/QUOTE]

ap:han on koko ajan sairaana. yhdessä vaiheessa ei voinut olla vauvan kanssa ollenkaan vaan aina piti olla jonkun vahtimassa. sitten itsariyrityksiä, aivokasvaimia jne. olen ollut vuoteen oma mutta en todellakaan vuosia ja niin etten mitään ole pystynyt tekemään. sääliksi käy hyytiksen miestä :( tuskin edes muun takia on hyytiksen kanssa kuin p****n perässä

[QUOTE="nanna";23000957]mikä sulla on ,kun et pääs yksin suihkuun?? paranemisia!! toivottavasti ei vakavaa![/QUOTE]

Mulla on tässä ollu monenlaista, mm keuhkokuume, pari muutaki juttua horjuttanu fyysistä terveyttä aika pahasti mut toipumassa ollaan. Sentään jo kävelen omilla jaloilla :D Ja ruokaki maistuu. Huonosti alko uusi vuosi mut paremmaksi se muuttuu.

Jos oot tosissasi asian kanssa, niin sun pitää hakea avustajatunteja kunnalta ja sitten voisit avustajan saada. Voisi olla hyödyllinen juttu, esim. pari tuntia päivässä saa aikas helposti.

[QUOTE="vieras";23000975]ap:han on koko ajan sairaana. yhdessä vaiheessa ei voinut olla vauvan kanssa ollenkaan vaan aina piti olla jonkun vahtimassa. sitten itsariyrityksiä, aivokasvaimia jne. olen ollut vuoteen oma mutta en todellakaan vuosia ja niin etten mitään ole pystynyt tekemään. sääliksi käy hyytiksen miestä :( tuskin edes muun takia on hyytiksen kanssa kuin p****n perässä[/QUOTE]

Juu, tottakai. Meneppä siitä nyt...

[QUOTE="hmmm";23000983]Mitäs, jos hankkisitte sinne suihkuun muovituolin, voisit istua siellä, eikä olisi kaatumisvaaraa?[/QUOTE]

On tuoli juu, aina ollu. Mut ko ei se istuminenkaan paljoa auta jos tullee huono olo ja maailma alkaa pyöriä. : / Mut hyvin me ollaan selvitty sen mitä olen kotona kerinny nyt olleen, ylleensä meillä on napero ammeessa leikkimässä ko mie käyn suihkussa ja mies vahtii molempia :D Ens viikolla varmaan pystyn jo yksinki käymään, vielä en oo uskaltanu.

[QUOTE="vieras";23000986]Jos oot tosissasi asian kanssa, niin sun pitää hakea avustajatunteja kunnalta ja sitten voisit avustajan saada. Voisi olla hyödyllinen juttu, esim. pari tuntia päivässä saa aikas helposti.[/QUOTE]

Puolitosissaan. Kunhan uhkailen tuota miestä :rolleyes: Mie nyt ehtisin jo tervehtyä ennenkö mittään avustajia kerkeäisin saamaan....

[QUOTE="vieras";23000975]ap:han on koko ajan sairaana. yhdessä vaiheessa ei voinut olla vauvan kanssa ollenkaan vaan aina piti olla jonkun vahtimassa. sitten itsariyrityksiä, aivokasvaimia jne. olen ollut vuoteen oma mutta en todellakaan vuosia ja niin etten mitään ole pystynyt tekemään. sääliksi käy hyytiksen miestä :( tuskin edes muun takia on hyytiksen kanssa kuin p****n perässä[/QUOTE]

On varmaan kivaa luetella toisen vaivoja ja tekemisiä asiayhteydestä irrotettuna.
Ei ne sairaudet ole mikään sellainen mikä tekisi ihmisestä huonon vanhemman. Hyytillä on hyvä tukiverkko ja lapsi voi varmasti mainiosti.

Mulla kun oli sairaus joka halvas toisen jalan ja käden. kun mut kotiutettiin. käytin usen tuolia suihkussa apuna. hanapäälle vaan ja tuolilla istuskelee. tulee puhasta. :) jos muuten pysyy jaloillaan niin luulisi onnistuvan. varsinkin jos joku on esim, oventakana, varmistamassa että kaikki sujuu hyvin. Mulla ei ollut monesti sitäkään. ja kuitenkin halvauksen jälkitilasta oli kyse. Huimasi kyllä monesti. mutta kun ei panikoinut niin se meni ohi.

Yhteistyössä