Mun tikkauksiani on usein kehuttu- pitäisköhän mun ilmoittautua vapaaehtoiseksi ompelijaksi synnärille?
Nimimerkillä 'lisätienestit tarpeen'
Nimimerkillä 'lisätienestit tarpeen'
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mulla esikoinen syntynyt alakautta, kupus sektiolla. Ja mielummin alakautta, ruma arpi jää sektiosta mahaan. Mielummin vaikka vähän venyny pimpsa kun tuo ruma arpi.
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:Ei kannata reväyttää römpsäänsä turhaan. Mies on kiitellyt valitessani sektion. Toosa on edelleen tiukkaakin tiukempi kun taas lähipiirin miehet valittelee alakautta synnyttäneiden vaimojensa olevan löysiä lahnoja.
Suosittelen sektiota, ihan itsetunnollisista syistä.Eipähän tarvitse jumppailla hullun lailla kuulien kanssa jotta saisi värkin edes jotenkin palautumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alatiesynnytys herkistää pimpsaa. Tuntuu paremmalta. Tarpeeksi monta kun on synnyttänyt, niin orkku tulee jo pelkästä ajatuksen voimasta!
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alatiesynnytys herkistää pimpsaa. Tuntuu paremmalta. Tarpeeksi monta kun on synnyttänyt, niin orkku tulee jo pelkästä ajatuksen voimasta!
toi oli uutta tietoa, mutta aina vaan paremmalta tuntuu ja kolme oon jo tehnyt. Ollaan me kyllä pyydetty aina varulta viimeinen tikki isännälle..
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alatiesynnytys herkistää pimpsaa. Tuntuu paremmalta. Tarpeeksi monta kun on synnyttänyt, niin orkku tulee jo pelkästä ajatuksen voimasta!
toi oli uutta tietoa, mutta aina vaan paremmalta tuntuu ja kolme oon jo tehnyt. Ollaan me kyllä pyydetty aina varulta viimeinen tikki isännälle..
Me ei voitais sellaista pyytää, koska isännällä on liian iso mulkku.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Olen kyllä ap.n kanssa samoilla linjoilla. Itse olen kaksi lasta alakautta synnyttänyt ja synnytysten seurauksena laskeumia eikä pitkälti niiden takia kiinnosta itseäni seksielämä... Saati sitten ne muut haitat.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alatiesynnytys herkistää pimpsaa. Tuntuu paremmalta. Tarpeeksi monta kun on synnyttänyt, niin orkku tulee jo pelkästä ajatuksen voimasta!
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alatiesynnytys herkistää pimpsaa. Tuntuu paremmalta. Tarpeeksi monta kun on synnyttänyt, niin orkku tulee jo pelkästä ajatuksen voimasta!
Me ei voitais sellaista pyytää, koska isännällä on liian iso mulkku.
no olihan se isäntä mukana ja ihan naiskätilöt hommissa, että osas varmaan jo päältä arvioida ettei vedä liian tiukaks..
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:Ei kannata reväyttää römpsäänsä turhaan. Mies on kiitellyt valitessani sektion. Toosa on edelleen tiukkaakin tiukempi kun taas lähipiirin miehet valittelee alakautta synnyttäneiden vaimojensa olevan löysiä lahnoja.
Suosittelen sektiota, ihan itsetunnollisista syistä.Eipähän tarvitse jumppailla hullun lailla kuulien kanssa jotta saisi värkin edes jotenkin palautumaan.