Hankalaa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:13 MeMyselfandIrene kirjoitti:
Miksi juuri nyt? Vihdoinkin, ollaan pitkäaikaisen ihastuksen kanssa edetty, edes hieman. Ja mitä minä teen?! Suutelen hänen silmiensä alla toista naista, voi että v.ituttaa.

Ihminen ei näköjään koskaan opi!!!!!
Ehkä se oli hyvä että tämä ihastuksesi näki todellisen luonteesi ennenkuin itse on rakastunut sinuun......
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:44 helläheluna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:42 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:39 helläheluna kirjoitti:
no haittaako se sitä miestä?? vai oletko bi??
olen mäkin kaverin kanssa pusuja vaihtanu kännissä eikä se silti miestä hetkauta.
Tiedätkö et tuo ap taitaa olla itse mies :whistle:
no nyt mä olen kyllä aivan out...ei voi olla :LOL:
Ja minä kun olen siinä uskossa ollut että nainen joka tykkää tytöistä :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:51 MeMyselfandIrene kirjoitti:
Piti oikein tarkistaa, mutta en minä mies ole :D :D Ja kaikki "draaman" osapuolet ovat naisia. Ihastukseni kyllä tietää, mitä häntä kohtaan tunnen, hankala selittää.. Mutta hän ei tunne samoin, siltikin ärsyttää, että hänen piti nähdä.
noh.etkös sä oo kertonu mikä oot? kait mut jo tiedetään? B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:55 dolly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:51 MeMyselfandIrene kirjoitti:
Piti oikein tarkistaa, mutta en minä mies ole :D :D Ja kaikki "draaman" osapuolet ovat naisia. Ihastukseni kyllä tietää, mitä häntä kohtaan tunnen, hankala selittää.. Mutta hän ei tunne samoin, siltikin ärsyttää, että hänen piti nähdä.
noh.etkös sä oo kertonu mikä oot? kait mut jo tiedetään? B)
????? Pitkät johdot ??????
 
\Mitä yök lesboissa, bi:ssä tai homoissa on?
Mielestäni, jokainen saa olla kenen kans haluaa, eihän se muilta ole pois. Itse olen onnellionen siskoni puolesta, joka monta vuotaa kesti huonoissa suhteissa miesten kanssa, kunnes tapasi naisensa ja nyt elävät onnellista elämää yhdessä. Ihan samanlaisia ihmisiä he ovat kun muutkin, paitsi että suvatsevaisempia ja mielestäni se on tärkeä piirre ihmisessä.

Opetatko sinä lapsilles että lesbot, homot, tummaihoiset, yksinhuoltajat, mustalaisen jne..on muita huonompia..? :headwall:

T: Äiti83<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:58 MeMyselfandIrene kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:55 dolly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 11:51 MeMyselfandIrene kirjoitti:
Piti oikein tarkistaa, mutta en minä mies ole :D :D Ja kaikki "draaman" osapuolet ovat naisia. Ihastukseni kyllä tietää, mitä häntä kohtaan tunnen, hankala selittää.. Mutta hän ei tunne samoin, siltikin ärsyttää, että hänen piti nähdä.
noh.etkös sä oo kertonu mikä oot? kait mut jo tiedetään? B)
????? Pitkät johdot ??????
olin mäkin alussa jonku mielestä mies B) LILANA ollessa siis :D esteri ja dolly ovat bi :whistle:
 

Yhteistyössä