Haniaa menijöitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja platanias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

platanias

Vieras
Olisiko ketää Haniaan lähdössä syyskuun alkupäivinä?

Meitä lähtee äiti, isä ja tyttö melkein 8kk. Majoitumme Sonioon. Tai onko jollain tuoreita kokemuksia Plataniaksesta ja hotelli Soniosta?

Alkukesästä Plataniaksessa, eri hotellissa tosin (Elissossa). Ihan OK paikka Kreeta, varsinkin autoilu on kivaa. Platanias oli muuttunut paljon siitä kuin viimeksi kävin (10 v. sitten) ja nykyisellään se on liian meluisa mun makuuni. Joka paikassa joku möykkä pauhaa, rannallakin.... olen aika ääniherkkä. Ravintolasuositukseni olisi Droosia Elisso-hotellin vieressä (itään vielä Plataniaksen keskusaukiolta ja vielä hieman sen lasten autoradan ohi, siitä vasemmalle eli ei rantaanpäin), älyttömän hyvää kotiruokaa (viininlehtikääryleetkin itse tehtyjä) nam nam nam, ja mukava paikka ja hyvä palvelu. Siellä käytiin monena iltana. Myös Kantari oli aika kiva paikka, mutta ruoka oli jotenkin teollisemman oloista enemmän sellaista "kansainvälistä tyyliä". Erityisen huono ravintola oli siellä ylä-Plataniaksessa joku näköalapaikka, en muista nimeä. Ruoka avutonta ja palvelu todella töykeätä. Matkan parasta antia olivat tosiaan autoretket rauhallisemmille ja paremmille rannoille, sekä Droosian ruoka.

Yhteistyössä