Handelsbakkenista asuntolainaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rölbe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep jep,voihan vide!Toihan kuullostaa hyvältä :) Antais kaikista pankkien laskureista edullisimman vaihtoehdon! :) Mites se lainan myöntäminen tuolta pankilta lutviutuu..? Ovatko vastarannankiiskejä niinku esim. nordea.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Meillä on ja ollaan enemmän kuin tyytyväisiä. =)
Meillä ei ole minkäänlaisia lainanhoitokuluja, Lainatili on korkeakorkoinen säästötili, ilmaiset pankkikortit, ei palvelumaksuja, lainan (98 000?) marginaali 0,30%..

hmmm... kavereillani samanmoinen juttu. kannattee tosiaanki kysellä myös handelssista niitä lainoja

;) :D

Todella hyvä pankki, suosittelen lämpimästi! Nordealta emme olisi saaneet lainaa ollenkaan ja muutenkin kohtelu huonoa. HB:ssa on kaikilla virkailijoilla valtuudet lainan myöntämiseen, joten pääsääntöisesti saat tietää "tuomion" heti eikä tarvitse odotella mitä pankinjohtaja sanoo. Meillä on ollut todella joustavaa asioiden hoito.

Mulla oli ekasta asunnosta laina handelsbankenista. Ei mitään ongelmia myöntämisen kanssa ja palvelu oli hyvää. Nyt asutaan toisella paikkakunnalla, jonne tuli vasta handelsbanken ja ajattelin kyllä kokeilla jos vaikka siirtäisi lainat sinne.

Vitsit kun oon ihan pöhelö näitten korko-juttujen kaa,eikä oikeen mikään noista lyhennystavoista oo mulle toisestaan mitenkään poikkeava:annuiteetti,tasaerä,tasalyhennys...Mikä kannattaa ja mites sitten se kiinteäkorko vaikka 20 vuodeks?

Yhteistyössä