K
kfkfkf
Vieras
Et kai sää vaan lesoa siinä.:stick:
Olen kyllä harkinnut arkkupakastinta.
Kannattaa ehdottomasti hankkia jos nykyiseen mahtuu vain marjat ja lihat. Tuo ruokien pakastaminen helpottaa arkea tosi paljon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et kai sää vaan lesoa siinä.:stick:
Olen kyllä harkinnut arkkupakastinta.
Arkku on ihan jees mutta aika helposti sinne pohjalle jää vuosikertalanttulootat ikuiseen unholaan.Olen kyllä harkinnut arkkupakastinta.
Kannattaa ehdottomasti hankkia jos nykyiseen mahtuu vain marjat ja lihat. Tuo ruokien pakastaminen helpottaa arkea tosi paljon
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29442074:Arkku on ihan jees mutta aika helposti sinne pohjalle jää vuosikertalanttulootat ikuiseen unholaan.![]()
Niin ja vie kamalasti tilaa, ruma minusta.![]()
Voiskai sen tuunata jotenkin miljööseen sopivaks.![]()
Mitennii "vain"?Mistäs se neitokainen tietää montako hirvee tai poroa meillä siinä pakastimessa on osiks pistettynä.:xmas: Ja naapurin mummo kantaa selkä vääränä marjoja.
No toki siellä on sevit, kejut ja hemapat, kalat, jädet sun muut, mutta suurimman osan tilasta vie kyllä noi edellämainitut.
Meillä ei valmiita ruokia pakasteta, ne maistuu pahalta. Me tehdään tuoreesta, meillä käydään kaupassa joka päivä.
Ainiiiiin!! Sä muistit miten vaikeaa se "meidän" kaupassa käynti on!
Sillä ilmeisesti toi "tehkää arjesta helppoa".*reps*
Alkuperäinen kirjoittaja äip 81;29442543:Kfkfk kuinka vanhoja ruokia teillä sinä ja perheesi syö sitten sieltä pakastimesta, jos niitä on siellä viikoiksi?
Niin ja vie kamalasti tilaa, ruma minusta.![]()