hamsterin luonne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
kerran kyselin lääkekaappienne sisältöä, tänään katselin noita kuivaruoka kaappeja ja ajattelin et oikeesti oon kyl aika hamsteri. mulla on pakkanen pullollaan ja esim makaronia kuivaruokajemmassa 24pussia :ashamed: tietty ei hätää oo jos rahat on vähissä, ei tarviis kuin maitoa, mut mut.. onks muita tälläisiä?

B) Jep jep löytyy!Mulla myös pakkanen täynnä ruokaa lihaa, leipää yms...Samaten kuivaruoka kaappi pullollaan kaikkee ananasta eri muodois makaroonii... Mut mulla myös kaikki pesuaineet pyykin pesuaineet, huuhteluaineet, kodin siivous aineet, luoja et purkkii ja purnukkaa löytyy et, et ole ainoa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja elohiiri0608:
B) Jep jep löytyy!Mulla myös pakkanen täynnä ruokaa lihaa, leipää yms...Samaten kuivaruoka kaappi pullollaan kaikkee ananasta eri muodois makaroonii... Mut mulla myös kaikki pesuaineet pyykin pesuaineet, huuhteluaineet, kodin siivous aineet, luoja et purkkii ja purnukkaa löytyy et, et ole ainoa!!!

onneks löytyy edes joku muu.. ja mä oikeasti välillä tuskailen et ei ole mitään syömistä :snotty:

jep sama homma :hug: olkaamme siis kohtalotovereita! Mies aina välillä sitten palauttaa maan pinnalle ku kiikutan kolmatta kassii autosta sisälle, että eikös maito ja margariini olis riittäny ku pakkanenki on täynnä ja totta maar mä ostin kaupasta vielä vähä pakastevihanneksii yms :laugh:

Yhteistyössä