Hampurilaisia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Millaislla lisukkeilla teillä syödään itsetehtyjä (ei siis grilliltä haettuja ) hampurilaisia?
Paha juttu on, kun meillä yks tykkää hampurilaisen välissä ananaksesta, toinen juustosta.
Kolmas haluaa ehdottomasti sipulisilppua, neljäs tomaattia.
Viides ei miellä hampparia kunnolliseksi ilman suolakurkkuviipaleita,
kuudes tykkää, että jäävuorisalaattiakin pitää olla.
Miehelle maistuis hampurilaisen väliin laitettavaksi paistettu kananmuna.
Mausteeksi kelpaa ketsuppi, sinappi, hampurilaiskastike ja valkosipulimajoneesi.

Siis se ongelma on sit perheen äiti, joka mieluusti söisi hampurilaisensa vaikka kaikilla noilla täytteillä... ja se tekee hampurilaisesta aina vaikean ja tuhdin syötävän :o ;) :ashamed:

Meillä on tomaattia, salaattia, välillä suolakurkkua, cheddar-viipaleita, ketsuppia, sinappia ja hampurilaiskastiketta. Olikohan vielä jotain... Noilla ei tuu liian täyteen, jopa minä saan syötyä hyvin. ;)

Meillä on sipulia, tomaattia, juustoa, munaa, suolakurkkua tai kurkkusalaattia, ketsuppia, hampurilaiskastiketta ja tietysti pihvi.. Siinä tais olla kaikki =) Laitat kaikki lisukkeet kulhoihin ja siitä ottaa kaikki mitä tahtoo =)

Mä laihdutan heinäkuuhun asti, ei mulle purilaisia. Mutta muuten ottaisin vegepihvin ja kaikkea mahollista lisuketta, paaaljon hampparikastiketta.

Tänään just laitoin muulle perheelle valmiiks hamppari ainekset kun olen illalla töissä; pihvejä, juustoa, paistettua munaa(vain miehelle, lapset ei tykkää) sipulia, tomskua, salaattia, ketsaa, suolakurkkuja ja hampparikastiketa.

Yhteistyössä