M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:kaiken maailman myrkyillä. Juuri suuhygienisti ystäväni puhui kaikkia kauhukertomuksia..
Alkuperäinen kirjoittaja m:onko kukaan käynyt yksityisellä hampaitten valkaisussa? paljon maksaa ja onko kauheaa?!!!
Alkuperäinen kirjoittaja N N N:Mulla ei ainakaan väri muuttunut juurikaan, vaikka tehtiin oikeen hammaslääkärillä. Tehokkain on käsittääkseni Zoom-valohoito, joka maksaa 400/500 egee. Ite maksoin siitä tehottomasta abaut satasen, oli joku tarjous. Pikkasen kyllä harmitti, kun muutos oli niin olematon, vaikka tekivät kyllä tehokkaan puhdistuksen samalla (hammaskivet pois) Tiiä sitten vaikutuksesta kiilteeseen....kai ne kokoajan kehittyy ja on hellävaraisempia.....?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:maksaisi 300? ja mun hammaslääkäri joka siis tekee mulle implantin ei suosittele
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:maksaisi 300? ja mun hammaslääkäri joka siis tekee mulle implantin ei suosittele
Miks sulle tehdään implantit? Mitkä hampaat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:kaiken maailman myrkyillä. Juuri suuhygienisti ystäväni puhui kaikkia kauhukertomuksia..
Juu, mut oikein tehty onihan turvallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:mä aion tuon joskus toteuttaa. mä luulin, että myös valkaisussa on sävyasteita valkoiseen asti?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:kaiken maailman myrkyillä. Juuri suuhygienisti ystäväni puhui kaikkia kauhukertomuksia..
Juu, mut oikein tehty onihan turvallinen.
Turvallista ei olekaan. Sanoohan sen nyt terve järkikin. Mutta tietysti niitä tehdään, koska ihmiset maksaa ihan sikana siitä, kun niiden hampaisiin laitetaan jotakin happoa, en nyt kyllä muista mitä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja N N N:Mulla ei ainakaan väri muuttunut juurikaan, vaikka tehtiin oikeen hammaslääkärillä. Tehokkain on käsittääkseni Zoom-valohoito, joka maksaa 400/500 egee. Ite maksoin siitä tehottomasta abaut satasen, oli joku tarjous. Pikkasen kyllä harmitti, kun muutos oli niin olematon, vaikka tekivät kyllä tehokkaan puhdistuksen samalla (hammaskivet pois) Tiiä sitten vaikutuksesta kiilteeseen....kai ne kokoajan kehittyy ja on hellävaraisempia.....?
Kait olet käyttänyt yotuel-tahnaa, tai muuta valkaisevaa (apteekin)? Ja kahvia/tupakkaa/punkkua ei sais nuurikaan nauttia. JOs sä sellaisia britney hampaita haluat, niin ei nillä ole valkaisua vaan kuoret!!