HAMPAIDEN VALKAISUSTA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti kahdelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti kahdelle

Vieras
Onko täällä ketään, joka ois valkaissut hampaansa? Mua kiinnostas käydä valkaiseen hampaat, mutta kuinka kallista se on? Pystyykö valkaisun tekemään kaikille? Missä valkaisutit tk:ssa vai yksityisellä? Vai voiko jostain hommata välineet ja valkaista itse? Onko se edullisempi?

KIITOS! =)

Riippuu hieman siitä kuinka paljon sinulla on esim. paikkoja, niitähän ei voi kemiallisesti juurikaan valkaista. Kannattaa käydä ensin hammaskiven ja värjäymien poistossa ja sitten teettää henk.koht lusikat suuhun jotka ovat sitten erittäin pitkäikäisiä, kunhan käyt välillä ostamassa vaan tökötit. Itse lusikoiden hinta on mitä tahansa satasesta kolmeen ja valkaisuaineet sitten kympin kieppeillä.
Vastaanotolla tehtävä valkaisu on kalliimpaa ja tulos vaaleampi mutta ajan kanssa tulee uudet värjäymät ja homma uusittava, tulee siis kalliiksi toisin kuin jos lusikat valmiina pöytälaatikossa.

Voit myös tilata esim. jenkeistä kotona käytettäviä valkaisuliuskoja, ovat hyviä ja tehokkaita mutta hampaat vihlovat viikon verran aivan pirusti.

Olisko ollut jotain satasen luokkaa tms. Noin vuoden verran oli jotain eroa nähtävissä. Eivät tee, jos on raskaana. Hiilihapolla on myös kerran koitettu suihkuttaa, en oikein suosittele. Ei kummempaa tulosta, ja en usko että tekee hyvää kiilteelle pidemmän päälle.

Mä olen pari kertaa olen valkaissut yksityisellä. Hinta oli silloin 80 euroa. Nyt kaveri kävi ja kertoi hinnan nouseen 105 euroon. Hinnassa on varmasti paikkakunta- ja menetelmä kohtaisia eroja. Tämä millä minulle tehtiin, ei vaalentanut hampaita kovin radikaalisti -itse kuitenkin huomasi eron. Tahtoisin itse kokeilla Brite Smile vaalennusta, mutta täällä pikku kaupungissa sitä ole saatavilla ja on ilmeisesti aika paljon kalliimpi vaihtoehto.

Ainiin, käsittääkseni voi tehdä kaikille. Kotokonsteja en ole koskaan kokeillut, joten niistä en osaa sanoa sen enempää.

Kyllä sitä valkaisua joutuu uusimaan, jos haluaa lopputuloksen säilyttää. Ruoka, viini ,tupakka yms. tekee ajan kanssa tehtävänsä. Laminaatit on pysyvämpi (myös kalliimpi) ratkaisu.

Yhteistyössä