Hampaiden valkaisu kotona. Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja keltainen hymy
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
[QUOTE="vieras";24798422]Jos sun hampaat on luonnostaa keltaiset, eikä värjääntyneet, niin mahtaako halpa hoito tepsiä lainkaan.[/QUOTE]

On nämä joskus olleet valkoiset, mutta en voi käyttää vaahtoavaa hammastahnaa (allergian takia), eli ei ole ollut oikein tehoa hampaan harjauksella. Ja tavallaan haluaisin hampaiden "värjäyksen" valkoiseksi.


Jossain oli jotain juttua valkaisukynästä. Sattuisiko siitä olemaan kokemusta?
 
"vieras"
Kyllä noita halpisjuttuja voi kokeilla. Se mitä täytyy muistaa on hammaskiven poisto. Nimittäin jos sulla on hammaskiveä ja vedät tota valkaisuainetta päälle tulee ihan törkykamalat hampaat!
 
"a.p"
[QUOTE="vieras";24798511]Kyllä noita halpisjuttuja voi kokeilla. Se mitä täytyy muistaa on hammaskiven poisto. Nimittäin jos sulla on hammaskiveä ja vedät tota valkaisuainetta päälle tulee ihan törkykamalat hampaat![/QUOTE]

Mistä tietää jos on hammaskiveä? Lähteekö se tavallisella harjaamisella pois?
 
"sondersson"
Halpisjuttuja saa jollain viidelläkympillä. Mut jos sun budjetti on nyt 100 e niin eikö sun olis järkevämpää säästää vielä pari sataa lisää ja teetättää se sitten ammattilaisella. Et ainakaan heitä rahojasi hukkaan, voi tulla loppupeleissä halvemmaksi kuin kaikenmaailman kotikokeilut jos ne ei toimi.
 
a.ap
[QUOTE="minä";24798515]Niin ja hampaat hoidettava muutenkin kuntoon ennen valkaisua.[/QUOTE]

Millä tavalla kuntoon? Riittääkö reikien paikkailu (jos on) vai täytyykö oikomisiakin tehdä. Mulla ei ole halpaissa mitään juuria, eli niitä ei voi oikoa, tai ne tippuu...
 
"sondersson"
[QUOTE="a.p";24798520]Mistä tietää jos on hammaskiveä? Lähteekö se tavallisella harjaamisella pois?[/QUOTE]

Käy suuhygienistilla tarkistuttamassa ja puhdistuttamassa hampaasi ja kysele samalla sieltä hintoja valkaisuun.
 
"vieras"
Hammaskivi on sellaista vähän paksumpaa valkoista/ kellertävää kovettumaa hampaissa.

Parhaiten sen huomaa tuossa hampaan ja ikenen välissä sekä etuhampaiden sivuissa.

Hammaslanka ja hammastikut jos irroittavat sellaista kovaa kuorta niin hammaskiveä on. Kyllä sen huomaa jos sitä paljon on. Toisille kertyy (mulle ja paljon) toisille ei
 
"a.p"
[QUOTE="sondersson";24798536]Käy suuhygienistilla tarkistuttamassa ja puhdistuttamassa hampaasi ja kysele samalla sieltä hintoja valkaisuun.[/QUOTE]

Täytynee kai varata sinne aikaa.


Ja kiitos kaikista neuvoista kaikille :)
 
Minulla on ihan keltaiset hampaat, vaikka edes juo kahvia tai limuja, enkä polta tupakkaa. Haluaisin valkean hymyn. Budjetti olisi 100e. Vinkkejä?
Olen tilannut lukuisia valkaisupaketteja netistä, toiset on ollut hyviä ja toiset taas ei.

Kävin aiemmin hammaslääkärillä valkaisemassa, kunnes rehellinen hammaslääkäri tiesi kertoa, että laadukkaalla valkaisuaineella saa saman tuloksen itse. Tärkeintä on selvittää tuoteselosteen avulla, mistä valkaiseva aine koostuu.

Ainakin tämä on toiminut minulla ja sain asiakaspalvelusta tuoteselosteen (lähettivät ihan kuvana).
 
"Jenina"
Valkaisin hampaani kotona, kun ei ollut rahaa mennä valkaisemaan klinikalle. Valkaisujakso kesti pari viikkoa, meni useampi päivä että tuloksia alkoi näkymään, mutta lopputulokseen olen kuitenkin tyytyväinen. Tilasin pakettini www.hammasvalkaisu.fi. Löysin sivun ystäväni suosituksesta, kriteereinä oli lähinnä etteivät tuotteet tule Kiinasta tms eli ovat turvallisia käyttää ja lisäksi tietysti täytyy tehota.
 
"Jenni"
Hauska lukea kun täällä kehutaan ei toimivia tuotteita kilpaa. Liekö kirjoittajina ihan tuotteiden myyjät itse. :D
Kotivalkaisussa ei oli kuin yksi toimiva tuote ja se on Crestin 3DWhite tuotesarja. Ja kyllä, se sisältää peroksidia aivan samallailla kuin hammaslääkärienkin valkaisu aineet. Tosin tämä asia ei ole "ongelma" muualla maailmassa kuin suomessa ja niinpä suomessa ihmiset joutuvat tyytymään ei toimiviin kotivalkaisu tuotteisiin, sillä eihän toimivia tuotteita nyt voi antaa tavallisten ihmisten käytettäväksi. Tosin hammaslääkärit voivat kyllä määrätä potilailleen aineita kotiin käytettäväksi, hirmuiseen hintaan tietenkin.
Onneksi Crest on tuonut hampaidenvalkaisu tuotteensa suomeenkin saataviksi verkkosivujensa kautta 3dwhite.fi Enään jäädäänkin odottaman että milloin ne ilmestyvät suomessa kauppojen hyllyille vai haluavatko päättäjät ne suomessa reseptin taakse, niinkuin kaiken mikä oikeasti toimii.
 
Petri Pahis
Nyt tuli kyllä niin valkoiset hampaat, että pitää ihan ääneen kehua. Lähipiirille en viitsi mainostaa, joten tehdään se täällä.. En nimittäin halua heidän tietävän että super valkoinen hymyni ei johdu loistavasta kalustostani ja ahkerasta hyvin voivasta tavastani hoitaa hampaita ;) Hollywood Smile teki sen minkä lupasi, tunti laserointia ja hymy on edustava!
 
vierailija
Heii! Törmäsin somessa Hammaslammas nimiseen hampaidenvalkaisu-verkkokauppaan ja se nimi oli niin söpö, että oli pakko tilata yks setti kokeeksi.

https://hammaslammas.fi/
Tuolta ainakin siis tuo setti toimi älyttömän hyvin, mutta tilaan ehkä vielä tuollaisen kynänkin testattavaksi, koska se vaikutti kätevältä pikaiseen hampaiden valkaisuun :)
 
vierailija
Hammaslammas on ainakin ihan huijarifirma, "arpovat" tuotteita mutta eivät lähetä ikinä.. Eivät myöskään vastaa mihinkään viesteihin, joten asiakaspalvelua ei ole. Ei kannata tilata heiltä ainakaan!
 
Hammaslammas
Hei Vierailija,

Ikävä kuulla, että sinulla on tällainen käsitys yhtiömme toiminnasta. Harmi, että vastasit anonyymisti, muuten olisimme voineet olla suoraan yhteydessä sinuun.

Vastaamme päivittäin asiakkaillemme sekä Instagram-tilimme kautta saamiimme direct-viesteihin, että sähköpostiviesteihin, jonka osoitteen löydät kotisivuiltamme hammaslammas.fi.

Hammaslammas on Suomen suosituin kotona tehtävien hampaidenvalkaisujen brändi ja tuhansien vuosittaisten asiakkaidemme tyytyväisyys on käytännössä 100%. Emme usko, että tämä on sattumaa.

Mikäli epäilet Instagramissa järjestettyjen arvontojen todellisuutta, lähetä meille sähköpostia, niin annamme mielellämme todisteita siitä, että arvonnat ovat olleet aitoja ja kaikki ovat saaneet palkintonsa :)
 

Yhteistyössä