hampaiden pesusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Niin että onko siitä nyt sit hyötyä kun melkein heti iltapalan jälkeen pesee hampaat? ku onko se happohyökkäys jonkun 30min tms?
oon tainnu koko 2v pestä tuon lapsen hampaat sit ihan väärin, mahtaa olla reikiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin että onko siitä nyt sit hyötyä kun melkein heti iltapalan jälkeen pesee hampaat? ku onko se happohyökkäys jonkun 30min tms?
oon tainnu koko 2v pestä tuon lapsen hampaat sit ihan väärin, mahtaa olla reikiä :(

Mitä tuolla tarkoitat? Siis alkaa 30min päästä syönnistä, vai kestää 30min, pestiin hampaat tai ei......? :xmas:

Kyllähän se happohyökkäys pehmentää kiillettä eli pitää odottaa se 30 minuuttia ennen kuin harjaa. Ei välttämättä reikiä, mutta kiilteelle ei hyväksi. Onneksi on vielä maitohampaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Mitä tuolla tarkoitat? Siis alkaa 30min päästä syönnistä, vai kestää 30min, pestiin hampaat tai ei......? :xmas:

eli siis mun käsittääkseni kun se alkaa syönnistä ja kestää sen 30min.
toivoliini selvensi,kiitos...jaa-a,mitenkähän sitä alkas ilta rutiineita vääntämään....:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

eli siis mun käsittääkseni kun se alkaa syönnistä ja kestää sen 30min.
toivoliini selvensi,kiitos...jaa-a,mitenkähän sitä alkas ilta rutiineita vääntämään....:(

nii-in..tätä samaa mietin minäkin :whistle:

Yhteistyössä