Hampaat kunnossa:)

"What"
Puudutus ja paikkaus hoidettu sillä. Miksi tehty nukutus? Oliko hoidettavaa niin paljon? Jos oli niin pitäisikö siihen hammashoitoon paneutua paremmin? Yhden hampaan paikkaus menee pelkällä puudutuksella.
 
"kiki"
[QUOTE="What";27852195]En olekaan ennen törmännyt ihmiseen jolle puudutus ei toimi. Ikeneen se puudutus laitetaan ei hampaaseen.[/QUOTE]

Mullakaan ei toimi puudutus joka kerta
 
Saali
Kiva kun selvensit, vai ikeneen :xmas:
Mutta mulla ei toimi puudutus. En sit tiedä miksi.
Sattuu ihan vetusti.
Siksipä käyn yksityisellä nukutuksessa.
No eipä siinä mitään jos haluaa maksaa nukutuksesta puudutuksen sijaan. Itselläni ei rehellisesti olisi varaan moiseen turhuuteen jos ei kyseessä olis iso hammasremppa ja hoidetaan hampaanpoistosta paikkauksiin. Sulla on ei siinä sit mitään :) Itsellänikin puudutus vaatinyt enempi odotusaikaa kun sen mitä yleensä hamppis odottaa. Jopa 20 minsaa joutunut odottaa, mutta lopulta se toimii jos on oikeaan paikkaan puudutus laitettu. Jopa jouduttu lisäämään sitä toiseen kertaan. Ei se edes oikeastaan satu, nipistää vaan :) Kaikesta ei pääse ilman pientä nipistystä.
 
No eipä siinä mitään jos haluaa maksaa nukutuksesta puudutuksen sijaan. Itselläni ei rehellisesti olisi varaan moiseen turhuuteen jos ei kyseessä olis iso hammasremppa ja hoidetaan hampaanpoistosta paikkauksiin. Sulla on ei siinä sit mitään :) Itsellänikin puudutus vaatinyt enempi odotusaikaa kun sen mitä yleensä hamppis odottaa. Jopa 20 minsaa joutunut odottaa, mutta lopulta se toimii jos on oikeaan paikkaan puudutus laitettu. Jopa jouduttu lisäämään sitä toiseen kertaan. Ei se edes oikeastaan satu, nipistää vaan :) Kaikesta ei pääse ilman pientä nipistystä.
Viimeisen kerran kun olin hammaslääkärissä, niin sanoivat, että nyt on annettu niin paljon puudutusainetta, ettei enempää voi antaa. Tosin miä tartteisin puudutuksen jo siinä vaiheessa, kun lääkäri alkaa sillä tikulla hampaisiin koskemaan.
Ekan kerran kun menin yksityiselle niin tuumas vaan,ettei ole koskaan ennen nähnyt näin herkkiä hampaita..
Tällä kertaa poistettiin yksi hammas ja paikattiin kaksi. Hinnaksi tulee joku reilu tuhat euroa.
 
"Vieras"
Mulla korjattiin kaks hammasta puudutuksessa, hintaa tuli 1300 euroa. Se on kyllä hyvä, antaa luentoja yliopistoissa ja on kriminologiaspesialisti hammaskartoituksissa tai jossain. Asun ulkomailla ja mun vakuutus onneksi kattaa kaiken. Tämä lääkäri antaa tarpeeksi puudutuspiikkejä tai tarpeksi vahvaa ainetta, että kestän. En ollut nukutuksesta tietoinen.
Hieno juttu että on purukalusto kunnossa. Mun lääkäri valkaisee pari kertaa vuodessa mun hampaat lahjaksi :)
 

Yhteistyössä