hampaasta asiaa....ei ällötysherkille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hamppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hamppi

Vieras
mulle laitettiin väliaikainen paikka joka peittää siis melkein puolet yhdestä hampaasta( siitä siis puuttui puolet) ja nyt joka kerta kuin syön /juon se kerää sitä?sitä alkaa särkee ja kun ikäänkuin imaisen siitä niin sieltä tulee verta/paskaa.... saakohan sen jollakin nyt loppumaan omin voimin? hammaslääkäriaika on vasta elokuussa.... kai se niinku mätii tai jotai? onks kellää ollu samanlaista??

Kyllähän ne hammaslääkärissä antaa sulle "kiire ajan" kun soitat ja selität. Ei sinne elokuulle kannata kyllä odotella. Voi olla nytkin jo juurihoidettava. ja jos mätää tulee niin vaatii antibiottikuurin.

Siinä on epäilemättä tulehdus, eikä kai se siitä häviä oikeen muulla kuin antibiootilla. Suna soittaisin hammaslääkärille, ennenkun tulehdus leviää leukaluuhun ja alkaa jumalaton särky...

Alkuperäinen kirjoittaja hamppi:
mulle laitettiin väliaikainen paikka joka peittää siis melkein puolet yhdestä hampaasta( siitä siis puuttui puolet) ja nyt joka kerta kuin syön /juon se kerää sitä?sitä alkaa särkee ja kun ikäänkuin imaisen siitä niin sieltä tulee verta/paskaa.... saakohan sen jollakin nyt loppumaan omin voimin? hammaslääkäriaika on vasta elokuussa.... kai se niinku mätii tai jotai? onks kellää ollu samanlaista??

kannattaa soittaa hampilääkärille niin saat aikaisemmin ajan, jos sulla mätää siellä on niin se voi pahimmassa tapauksessa aiheutta todella pahan tulehduksen ja verenmyrkytyksen

Soita nyt ao pian hammaslääkäriin! Tuollaisen asian kans ei ole leikkiminen. Itte pitkitin, kärsin ja kestin, mutta ei olis pitänyt. Sain vereen bakteerin joka aiheutti sydänpussin tulehduksen. Nyt nopiaa hammaslääkäriaikaa soittamaan! Mun elämä kävi siellä elämän ja kuoleman rajalla, joten enää en kattele hammasongelmia päivääkään, jos ei ole pakko.