Hampaan poisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hampi

Vieras
Mulla poistettiin viime viikolla keskiviikkona vasemmalta puolelta ala viisuri ja mulla on ollut rauhaset arat varsinki vasemmalta. Toissa päivänä sit huomasin että nielurisat punoittavat ja varsinki tältä vasemmalta puolelta ja se iho nielurisojen ympäril on tulipunanen.. osaako kukaan sanoo mistä tää vois johtuu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vois olla lievää tulehdusta. Koita parin päivän buranakuuria, jos ei rauhoitu niin soita h-lääkärille.

en voi syödä Buranaa, on sellanen lääke mulla joka ei sovellu ibubrofeenin kans. Mulla on kyl roxitrhomycin sandoz-niminen antibiootti menos, sain alkuviikosta.. mut ei oo oikein helpottanu. hampaan paikat on kyl parantunu tosi hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja hampi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vois olla lievää tulehdusta. Koita parin päivän buranakuuria, jos ei rauhoitu niin soita h-lääkärille.

en voi syödä Buranaa, on sellanen lääke mulla joka ei sovellu ibubrofeenin kans. Mulla on kyl roxitrhomycin sandoz-niminen antibiootti menos, sain alkuviikosta.. mut ei oo oikein helpottanu. hampaan paikat on kyl parantunu tosi hyvin

Hmmh, no tuntuuko siinä mitään? Jos se vaan punottaa niin voi varmaan ihan hyvin rauhassa ootella. Mutta jos kuumottaa tai muuta, niin käy näyttämässä.

Yhteistyössä