Hampaan poisto ja purenta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuli vaan mieleen, kun multa poistettiin yläposkihammas, kun se oli ylipuhjennut, koska sillä ei ollut vastakappaletta...olisi ennenpitkää vastannut ikeneen.

Mites nyt sitten se viereinen poskihammas, sen poistetun vieressä...alkaako se nyt sitten valumaan sen poistetun tilalle.

Mulla puuttuu muutenkin synnynnäisesti muutamia hampaita, alkaa jo huolestuttamaan nää purenta-asiat, eikä mulla ole varaa laittaa mitään implantteja.

Älä hätäile ei ne välttämättä mihinkään liiku.Mä olen ollut ilman hammasta kohta vuoden keinoluu ollut luutumassa ja jossain vaiheessa implantti.Purenta ei ole muuttunut eikä mikään liikkunut

Mulla poistettiin joskus nuorempana yks poskihammas (ei ihan perältä) Sanoivat sen olevan maitohammas, mut koskaan siihen ei tullu uutta pysyvää hammasta ja se on vaikuttanu mulla muihin hampaisiin, kun poistokohdan viereinen hammas on menny kierteelle ja siksi mulla särkee etu-alahampaita (kysyin kerran h.lääkäriltä ja kertoi sitten että johtuu siitä kun puuttuu välistä se hammas).

Toivottavasti ei tästä juuri poistetusta tule sitten mitään ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli vaan mieleen, kun multa poistettiin yläposkihammas, kun se oli ylipuhjennut, koska sillä ei ollut vastakappaletta...olisi ennenpitkää vastannut ikeneen.

Mites nyt sitten se viereinen poskihammas, sen poistetun vieressä...alkaako se nyt sitten valumaan sen poistetun tilalle.

Mulla puuttuu muutenkin synnynnäisesti muutamia hampaita, alkaa jo huolestuttamaan nää purenta-asiat, eikä mulla ole varaa laittaa mitään implantteja.

ennenpitkää,jos tilalle ei laiteta hammasta (silta,implantti),viereiset hampaat kallistuvat poistetun hampaan kolon puoleen...valitettavasti.

Yhteistyössä