Hampaan katkeaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harvahammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
katkesi kerran tohelluspäissäni... viikonloppuna enkä päässyt mihkään ees särkypäivystykseen. Sitten vihdoin maanantai aamuna pääsin päivystykseen, silloin tehtiin juurihoito. Seuraavan kuukauden aikana tehtiin juurihoito loppuun, muotit hampaasta ja istutettiin nasta. Ja sitten vihdoin sain kruunun. Aikaa meni ehkä n. 1kk. Aika huimaa sikäli kun kyse oli toisesta etuhampaasta.
Niin ja julkisella puolella tehtiin.

Hups. Etsin just hammasvalokset ja tarkistin tuota aikaa. Eli kruunun valmistusmispäivästä päätellen aikaa ekasta käynnistä menikin 2kk!! Eli tsemppiä!!

Olihan se aika noloa aikaa... varsinkin kun mulla vielä hiukka turvotusta kasvoissa tapaturman seurauksena...
Ja sitten kun mustelmat hävis niin suussa oli lovi muistutuksena..

voin sanoa muuten, että tippalinssissä sai olla kun lääkäri istutti sitä nastaa. Tietysti jokaisella on erilainen kipukynnys :)
Mulla tuo kruunu on Procera Allceram

Minulla meni toinen etuhammas pokki, mutta suussa pysyy vielä.
Lähinnä kiinostaa tietää, että kun se tuosta kohta varmaan lähtee ja hammaslääkäri aika on varattu, niin millaisia ongelmia tulee jos hampaan loppuosa jää suuhun ja lääkäriin ei heti kerkeä ?

Alkuperäinen kirjoittaja Kohta aukko edessä:
Minulla meni toinen etuhammas pokki, mutta suussa pysyy vielä.
Lähinnä kiinostaa tietää, että kun se tuosta kohta varmaan lähtee ja hammaslääkäri aika on varattu, niin millaisia ongelmia tulee jos hampaan loppuosa jää suuhun ja lääkäriin ei heti kerkeä ?
Voi olla kipeä? Kannattaa sitä varmaan päivystykseen mennä sitten;)

Yhteistyössä