P
Paksu Mamma
Vieras
Meidän pihaalueella on paljon lapsia. Itsellä ei vielä ole omia, ellei vatsa-asukkia lasketa. Yksi tytöistö on tosi puhelias ja juttelee joka kerta jotain kun tullaan vastakkain. On suurin piirtein 5-7 v vaikea arvioida tarkkaan kun ei ole noita omia.
Tänään sitten käytiin tääläinen keskustelu:
Lapsi: Oletko sää Emman äiti?
Minä: En minä ole vielä kenenkään äiti. Minulla ei ole vielä lapsia, vain tämä vauva täällä vatsassa. (Mulla on jo tosi iso vatsa ja en sitten ajatellut sen enenpää mihin kommenttini voi johtaa)
Lapsi: Aijaa, minäkin olen ollut pienenä äitin vatsassa.
Minä: Hih, niin varmaan oletkin ollut. (hymyilytti hirveästi)
Lapsi: Kuka sen vauvan on sinne vatsaan pistänyt???
Minä: (ihan hämilläni ja paniikissa mietin että mitähän lapselle on kotona sanottu, etten puhu ristiin) Haikara sen sinne on varmaan pistänyt, eikö ne haikarat tuo vauvoja...???
Lapsi: Niin kai (hieman pettynyt ilme) Mun täytyy nyt mennä, moikka.
Minä: Moikka, nähdään taas
Mitä ihmettä olisi pitänyt vastata? Mitä sinä olisit vastannut tai olisit halunnut että sinun lapselle vastatataan?
Ensin meinasin kyllä vastata, että minun mieheni sen sinne on psitänyt, mutta sitten kauhistuin siitä että mitä kaikkia muita kysymyksiä se olisi voinut poikia...
On ne lapset ihania <3
Tänään sitten käytiin tääläinen keskustelu:
Lapsi: Oletko sää Emman äiti?
Minä: En minä ole vielä kenenkään äiti. Minulla ei ole vielä lapsia, vain tämä vauva täällä vatsassa. (Mulla on jo tosi iso vatsa ja en sitten ajatellut sen enenpää mihin kommenttini voi johtaa)
Lapsi: Aijaa, minäkin olen ollut pienenä äitin vatsassa.
Minä: Hih, niin varmaan oletkin ollut. (hymyilytti hirveästi)
Lapsi: Kuka sen vauvan on sinne vatsaan pistänyt???
Minä: (ihan hämilläni ja paniikissa mietin että mitähän lapselle on kotona sanottu, etten puhu ristiin) Haikara sen sinne on varmaan pistänyt, eikö ne haikarat tuo vauvoja...???
Lapsi: Niin kai (hieman pettynyt ilme) Mun täytyy nyt mennä, moikka.
Minä: Moikka, nähdään taas
Mitä ihmettä olisi pitänyt vastata? Mitä sinä olisit vastannut tai olisit halunnut että sinun lapselle vastatataan?
Ensin meinasin kyllä vastata, että minun mieheni sen sinne on psitänyt, mutta sitten kauhistuin siitä että mitä kaikkia muita kysymyksiä se olisi voinut poikia...
On ne lapset ihania <3