Hämmästys kauppareissulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pix

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
3 692
0
36
Tänne maalaiskaupunkiin avattiin viime viikolla Lidl, ja nyt eka kerran kävin siellä ruokaostoksilla. Mulla oli kolme täyttä kassillista kaikenlaista ruokatavaraa, ja maksoi 17 euroa ja jotain senttejä päälle :o
Cittarissa olis saanu pulittaa ainakin neljäkymppiä. *on tyrmistynyt*

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Tänne maalaiskaupunkiin avattiin viime viikolla Lidl, ja nyt eka kerran kävin siellä ruokaostoksilla. Mulla oli kolme täyttä kassillista kaikenlaista ruokatavaraa, ja maksoi 17 euroa ja jotain senttejä päälle :o
Cittarissa olis saanu pulittaa ainakin neljäkymppiä. *on tyrmistynyt*

Juu Lidlissä saa vastinetta rahoilleen. Yleensä ostan ruokaa, nuo kosmetiikka/pesuaineet ei kyllä sovi. Tai sitä rihkamaa, se ei oikein tee kauppaansa. Mutta esim. siellä on iso paketti pyykkipulveria myynnissä, ja tosi halpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
juu ostin lidlistä koiran ruokaa, joka ei kelvannut koiralle, joka ei ole edes nirso :xmas:

Meillä koira kyllä syö Lidlin ruokaa. Mutta kissat ei taas välitä kissanruuista. Mutta ovatkin sitten nirsompia tapauksia. Tosin joku sanoi kerran ettei yksikään kissa ole vielä ruokakuppinsa ääreen kuollut.

Mä olen saanu Lidlistä jotenkin niin negatiivisen kuvan, etten käy siellä lainkaan. tarkoitan niitä epäselvyyksiä henkilöstön kohtelussa.
Ja jotain idlin juomia olen jskus maistanu, eikä ne kyllä ole meidän makuun.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen saanu Lidlistä jotenkin niin negatiivisen kuvan, etten käy siellä lainkaan. tarkoitan niitä epäselvyyksiä henkilöstön kohtelussa.
Ja jotain idlin juomia olen jskus maistanu, eikä ne kyllä ole meidän makuun.

Mä olin alkuun vähän samaa mieltä, mutta yks tuttu on nykyään siellä töissä, eikä ole ikinä pahaa sanaa sanonut.
Ja mun kassit sisälsi lähinnä just makaronia, riisiä, tonnikalaa, leipää yms. :)
Niitä juomia en ole maistanut muita kuin appelsiini- ja omenamehua, eikä ne mun mielestä eronnu kotimaisista millään tavalla.

Yhteistyössä