Hammasta särkee vain tiettyyn aikaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikähän nyt on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikähän nyt on

Vieras
Aika outoa, mulla on ollut ainakin viikon sellaista hammassärkyä, että se alkaa tässa aamupäivän kuluessa on pahimmillaan 10-13 ja alkaa sitten laantua ja väliajat on kuin ei oliskaan särkyä. Viime viikolla ei ollut aikaa antaa hammaslääkäriin, tänään pääsen. Mitähän ihmettä tämä on, tosi omituista.
Kivun aikana yhtä hammasta särkee, mutta kivun mentyä ei tunnu naputellessa arkuutta.
Oli poskiontelontulehdus pari viikkoa sitten, luulinkin eka sen vielä kummittelevan, mutta kyllä tää hampaassa on ja vaikka kaksi panadolia ottaa niin kipu ei lähde. Olen raskaana ja siksi menen nyt tarkastuttaa ettei oo mätä, koska kivun aikaan suussa myös paha maku.
Oudointa tässä on tuo kellonajan tarkkuus kivun suhteen eikä siihen vaikuta syömiset tai hampaanpesut...
Onko kukaan kokenut vastaavaa? Tietäis mihin varautua. Röntgeniäkään ei voi ottaa, kiva.

olla niin, että viisaudenhampaita pukkaa? itellä ainaki ne kivut tuli/tulee aina tietyin väliajoin, ja tuntuu siis enimmäkseen toisissa hampaissa. mutta, mullon huonossa kunnossa hampaat, ja esim. just jos on ollu reikä, niin se on kipuillu just noin, tietyin väliajoin, varmaankin just sillon, kun se viisaudenhammas on eniten pukannu ulos? yks viisaudenhammas on poistettu ylhäältä, ja samalla helpotti kipu parissa muussa hampaassa, nyt alhaalla on tulossa, ja tuntuu välillä parissa muussa hampaassa. mulla on lisäksi "ahtaasti" hampaat suussa, joka varmaan koventaa tällasta oireilua. mutta se hammaslääkärihän varmaan osaa sanoa paremmin, mistä sun kohdalla on kyse :)

Yhteistyössä