Hammaslekurista kysymyksiä *kauhusta vapiseva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Kertokaas kokeneet, sattuuko paikkaaminen? Entä viisauden hampaan poistaminen? Mä olen varma että mulle on tiulossa viisauden hammas ja oon nyt jo ihan kauhuissani vaikkei se ole vielä puhjennut edes, ja paikkaukseen joudun ihan lähiaikoina. Mä pelkään, pelkään ihan kamalasti!! Ikinä ei oo mitään muuta tehty kun poistettu hammaskiveä..

Puuduttaako ne? Sattuuko se puudutuspiikki? :ashamed:

Puudutuspiikki saattaa pikkasen nipistää, mut ei varsinaisesti satu.Aina ei edes nipistä; riippuu mihin se laitetaan.Mulla on aina puudutettu, koska en anna tehdä mitään toimenpiteitä ilman puudutusta, sillä mulla on todella arat hammaskaulat.Tarkistaa toki saa ilman puudutusta.

Mulla on kerran paikattu eikä se miltään tainnut tuntua kun puudutettiin, tosin se puudutus teki ikävää..
Ja nyt syyskuussa oon monen vuoden jälkeen menossa, rohkaistuin pojan tarkastuksessa tilaamaan itselleni ajan ja kyllä vähän hirvittää että minkä tuomion saan..

kärsin kans hirviästä hammaslääkärikammosta ja nyt ku oli pakko mennä poistattaan viiisaudenhammas niin se ei sitte sattunutkaan ollenkaan ku laitto niin hyvät puudutukset,joten nyt ei kyllä oo enää nii iso kynnys mennä hammaslääkäriin.

Yhteistyössä