hammaslääkäri pelko

Juu vieläkin pelkään enemmän kuin mitään muuta vaikka kuin yrittäs ajatella järkevästi :ashamed:
Eilen alkoi järkyttävä hammaskipu joka levisi ihan vasemmalle puolelle päätä. Sinnittelin päivän,yön mutta aamulla ei enää auttanu kun jäinen vesi KOKO ajan suussa kurlattavana.
Kävin siis tohtorilla ja viisari revittiin...mua pelotti niin paljon ettei rajaa.Ja kyllähän se huomattiin mut luulivat et mua jännitti.Kerroin sit et pelkoa se on.
Nyt kuitenkin haluan laittaa kalustoni kuntoon.Loput viisarit (viisaudenhampaat) pois,mahdolliset reiän alut ym....
Kokemus oli kuitenkin ok. Mutta kun on hyvin vaikee tilata uutta aikaa...
onko muut päässet tästä pelosta eroon kun tämä häiritsee paljon ku haluis käydä ettei kävis näin :'(
 
-Jonttu-
Kannattaa kysellä hintoja. Voi olla kuulemma suuriakin eroja.

En itsekään erityisemmin pidä hammaslääkäreistä, mutta käyn mieluusti parin vuoden välein koska en halua että reiät ehtii tulla niin suuriksi jotta tarvitsisi puuduttaa.
 
täällä toinen pelkuri..pitäs käydä otattaa 4 hammasta pois ja paikata yks..en uskalla :( ku se ihana hammaslääkäri jo eläkkeellä jolle uskalsin aikanani mennä..nukutuksessa ajattelin kaikki hoitaa sit ku rahatilanne sallii
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Jos ei ole rahasta kiinni, niin teetä täysremontti nukutuksessa.
taitaa olla mun kukkarolle liian kallista ,toisaalta vois aloittaa säästäminen .
kun kuitenkin yli 20vuotta pelko ollu eikä hellittäny -.-
ystävä kävi ja kolme hammasta poistettiin ja muutama paikattiin, lasku oli 1500 euroa. itsellä on hirveä kammo. ja siitä kannattaa kertoa hammaslääkärille heti siinä vaiheessa kun oven avaa.
 
Joo ois se fiksumpaa käydä säännöllisesti ettei näin kävis. Onneks ei oo kun yhdellä lapsella pelko. Täytyy ottaa selvää hinnoista .En kuitenkaan halua et kävis vielä huonommin...
kyl sitä tuntee ittesä tyhymäksi tän pelon kans |O :ashamed:
 

Yhteistyössä