Tai oikeastaan kammo. Lääkäri repi hammasta puolitoista tuntia, eikä saanut sitä pois. Maanantaina pitäs mennä uudestaan. Mutta en uskalla. Mutta pois se kuitenkin pitäisi saada.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tytöllä ilmeisesti taito riittänytOnko se joku puoskari? Miksei poistanut hammasta vaikka palasina?
En oo syyttänytkään lääkäriä.Minun hammaslääkäri on hyvin pätevä mutta joskus joutunut jotain kohtaa hoitamaan useamman kerran, ongelmat ei aina johdu lääkärin taidottomuudesta vaan ongelman vaikeudesta asiakkaan suussa.
No tuo hampaiden hoito on nykyisin niin vaativaa, ettei kukaan taida siitä suoriutua, ainakaan jos on töissä tai paljon lapsia ja vähän aikaaOn kyllä kaameaa touhua. Itse en niinkään pelkää, mutta ärsyttää ja nolottaa aina mennä aukoman suutaan vieraille ihmisille. Aina tulee huono omatunto, kun ei ole tarpeeksi harjannut, eikä aina käyttänyt hammaslankaa.
No tuo hampaiden hoito on nykyisin niin vaativaa, ettei kukaan taida siitä suoriutua, ainakaan jos on töissä tai paljon lapsia ja vähän aikaa
Ei se riitä, pitää olla jos vaikka minkälaista vimputinta, jolla kaivaa hampaita vapaa-aikanaOsta uusi sähköhammasharja. Entisestä on hammasrattaat kuluneet.
Hammaslankaa, tosiaan. Muuten pärjäät kyllä, mut ei silloin voi yhtaikaa näpytellä mitään vekotinta, kun tarvii molempia käsiä. Sulla on kyllä runsaasti aikaa, jos ei tämä nyt satu sun työmaa olevanEi se riitä, pitää olla jos vaikka minkälaista vimputinta, jolla kaivaa hampaita vapaa-aikana
2 minuttia harjausta sähköhammasharjalla vaativaa? Tarvii tietenki ajatella, ettei paina liikaa eikä aina samasta kohdasta vaan...No tuo hampaiden hoito on nykyisin niin vaativaa, ettei kukaan taida siitä suoriutua, ainakaan jos on töissä tai paljon lapsia ja vähän aikaa
Hyi, siitäkö se johtuu??(sen takia mm.räkätaudissa oireilen herkästi hampaillani kun poskiontelon paine heijastuu hampaiden juuriin)
Näin minulle ainakin ihan konkreettisesti asia selvisi kun tarpeeksi monta kertaa hammassäryissäni räkätaudissa ollessani hampilassa juoksin. Viimein lääkäri otatti rtg-kuvat, koska hampaat olivat terveet ja ehjät säryistä huolimatta, mistä näkyi pelottavan hyvin minne asti yläleukaluuni hampaiden juuret ulottuvat.Hyi, siitäkö se johtuu??
Mulla on samaa vikaa![]()
Ollaan sit kohtalotoveritVoi apua, puoltoista tuntia???!!!
Toivottavasti uusi kerta olisi nopeampi ja ennen kaikkea tuloksekaampi.
Tsemppiä!
Itsehän panikoin hammaslääkärin tuolissa rystyset valkoisina vaikka kyseessä olisi vain tarkistus ja siitä selviäisin puhtain paperin. Kauhulla tosin kammoilen sitä hetkeä jos pysyvät takahampaat rupeavat oireilemaan ja ne pitäisi poistaa. Rtg-kuvat kun jo kertovat että itkua tulee, juuret ulottuvat poskionteloihin
(sen takia mm.räkätaudissa oireilen herkästi hampaillani kun poskiontelon paine heijastuu hampaiden juuriin)
Mikä hammastahnamerkkiOllaan sit kohtalotoverit
Näin minulle ainakin ihan konkreettisesti asia selvisi kun tarpeeksi monta kertaa hammassäryissäni räkätaudissa ollessani hampilassa juoksin. Viimein lääkäri otatti rtg-kuvat, koska hampaat olivat terveet ja ehjät säryistä huolimatta, mistä näkyi pelottavan hyvin minne asti yläleukaluuni hampaiden juuret ulottuvat.
Eli sullakin juuret ulottuvat poskionteloihin? Vai muutoin vain toisiinsa kiertyneinä ja pitkät?Ollaan sit kohtalotoverit
Lupasivat myös esilääkityksen. Pitkät juuret, ja jotenkin syvälläEli sullakin juuret ulottuvat poskionteloihin? Vai muutoin vain toisiinsa kiertyneinä ja pitkät?
Koetahan kestää siellä, pyydä ainakin puudutteita ja paljon!!