L
lilli
Vieras
Tietääkö joku että saako kunnalliselta lähetteen nukutushoitoon pahan hammaslääkäripelon takia vai onko pakko mennä yksityiselle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä on mahdollisuus ilokaasuhoitoon ihan tavis tk-hammaslääkärissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yksityiset tekee noita nukutus/ilokaasu-juttuja,kunnalliset ei..mut kannattaa kyllä ylittää pelkonsa jo ihan lapsienkin takia,nehän ottaa esimerkkiä vanhemmista ja onhan tuo jo melkonen ulkonäkö kysymyskin....ja tosiaan,jos noin pitkä aika on viime käynnistä,niin on ajat ja lääkärit muuttunu paljon..nykyään kun mennään potilaan ehdoilla täysin..
Tsemppiä sulle! :wave: Käyhän kertomassa kuin sujui.Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Jes!Tästä itkun läpi sain soitettua kunnalliseen hammashoitolaan ja kysyin suoraan ensin, että saako lähetettä nukutushoitoon vai meenkö suoraan yksityiselle. Ja huomenna mulla on "puheaika" hammaslääkärille, kurkkaa vaan mun suuhun ja selviää saanko lähetteen. Nukutushoidon hinnaksi tulisi tällöin reilut 70e.
Kiitos teille paljon vastauksista, toivottavasti nyt huomenna uskallan mennä sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Jes!Tästä itkun läpi sain soitettua kunnalliseen hammashoitolaan ja kysyin suoraan ensin, että saako lähetettä nukutushoitoon vai meenkö suoraan yksityiselle. Ja huomenna mulla on "puheaika" hammaslääkärille, kurkkaa vaan mun suuhun ja selviää saanko lähetteen. Nukutushoidon hinnaksi tulisi tällöin reilut 70e.
Kiitos teille paljon vastauksista, toivottavasti nyt huomenna uskallan mennä sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Käynti ohi, jeeEns viikolla saan tietää tuomioni, kun hammaslääkäri soittelee mulle röntgen-kuvista.
Hyvä juttu!Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Käynti ohi, jeeEns viikolla saan tietää tuomioni, kun hammaslääkäri soittelee mulle röntgen-kuvista.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Suosittelisin varaamaan ajan sellaiselle hammaslääkäriasemalle jossa tehdään operaatioita nukutuksessa. Siinä saisi laitettua koko purukaluston kerralla kuntoon eikä sinun tarvitsisi kärsiä mistää puudutuspiikeistä, valoista tai äänistä.
Tämän jälkeen pitäisi alkaa hoitamaan tuota kammoa, varmaan ainakin isommilta paikkakunnilta löytyy joku hammaslääkäri joka on erikoistunut pelkopotilaiden kanssa työskentelyyn.