hammaskoruista tietävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä pistin omani suuhun vuonna 1995 joten en tiedä miten nykyään toimitaan. Ostin korun kultakaupasta, varasin ajan hammaslääkäriin missä erikoisteknikko kiinnitti sen hampaaseen. Toimitus kesti 5 minuuttia tai alle.

ok, eli ei onnistu niin äkkiä vaan, extempore :( voi hittolainen,olisin niin halunnu heti huomenna sen. jos nyt käyn ostamassa sen korun ja sitten tilaan ajan, niin minne sen tilaan? yksityiselle hammaslääkärille?

Niin no mä en tiedä, jotkut suuhygienistit toimii ihan yksinäänkin omissa firmoissaan, mutta tuskinpa tosiaan viikonloppusin ovat paikalla. EOS. Mikä kiire ettei ehdi oottamaan maanantaihin?

Mä olisin joutunut laitattaan yksityisellä,kunnalliseen eivät ottaneet,tai olisivat kyllä mutta jonottamaan olisin joutunut sellainen vajaan vuoden.
Kaverini laitatti samalla kun kävi korjauttaan lohenneen hampaansa.Pääsi heti.Että siitä vaan hampaita murtamaan;)

mulle vaan tuli mieleen että haluan sellasen korun ja huomenna olisi itellä hyvää aikaa kun liikenteeseen olen menossa ilman lapsia KERRANKIN, mutta kai sitä pitää sitten varata vaan aika siihen toimenpiteeseen, jos sen saisi vaikka heti maanantaille, kiitos vastauksista!

Yhteistyössä