V
vierailija
Vieras
Seuraavalla kerralla sano asiasta niin eivät laita.Sen jälkeen laitettavasta fluorilakasta tulee migreeni.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Seuraavalla kerralla sano asiasta niin eivät laita.Sen jälkeen laitettavasta fluorilakasta tulee migreeni.
silloin on mentävä uudelleen ja aina h-lääkärillekin!Kävin hammaskiven poistossa muutama vuosi sitten enkä taida mennä uudelleen ihan lähivuosina. Poistossa tuli esim. yhteen hampaaseen niin suuri lovi, että hammasta vihloi vuoden verran. Kynnellä tuntui oikein kuoppa ikenen vieressä.
Ei voi pl. Jos olet itse tohtoriVoiko hammaskiveä poistaa itse? Täällä ei oikein saa hammaslääkäriin aikoja.
Juurihoito kestää pitkään mut ei ole samaa luokkaa muiden kansKyllä minusta (nenän)punkteeraus, juurihoito, kolonoskopia, gastroskopia yms. on järkyttäviä, mutta ei tuo?!
Miten ihana on jos ei oteta pois?Mulla on kans ahtaat hampaanvälit, hammaslankakin on joihinkin väleihin liian paksu. Ehkä se siksi tuntuukin erityisen inhottavalta kun kiveä poistetaan. Melkein luulis et hampaat lohkee kun semmosella voimalla niit välejä vetelee. Ja se ääni, yök.