Hammaskeiju

Histamiinitar

Aktiivinen jäsen
21.04.2008
1 907
0
36
Jätkältä irtos aamulla eka maitohammas :D .Söi popparia, kävi roskiksella, meni peilin eteen ja kyselin et mitä näkyy. Tuli mun luo ja näytti et hammas puuttu. Sit paniikis pengottiin roskiksesta se hammas ku oli sen sinne heittäny luullen et se oli popparista jotain kovaa :D :D .

Nyt on hammas tyynyn alla ja äiteen tarvis saada vaihdettua se kolikkoon ku hän on niin kovasti odottanut tuota hampaan irtoamista ja hammaskeijun käyntiä :D :heart: :heart: :heart: .

Onnea ekan hampaan irtoamisesta!

Mie just löysin paperikuu-nimisestä paikasta semmosen ihanan keijurasian, johon just hampi mahtuu..Esikoiselta melkein kaikki jo vaihtunu, mut pienille sit käytän sitä..Ihana semmonen rasia.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Onnea ekan hampaan irtoamisesta!

Mie just löysin paperikuu-nimisestä paikasta semmosen ihanan keijurasian, johon just hampi mahtuu..Esikoiselta melkein kaikki jo vaihtunu, mut pienille sit käytän sitä..Ihana semmonen rasia.. :heart:

Onkos toi jokin nettiliike ?

Poika oli loukkaantunut isälleen syvästi kun tämä oli häntä harvahampaaksi kutsunut :D .

galleria_lahjatavara12.jpg
tollasiakin on, mut toi miun on kivempi.... pitäsköhän ottaa ihan kuva..

Tyttäreltä lähti eilen illalla kolmas hammas ja tuli aamulla onnellisena sanomaan, että hammaskeiju oli jättänyt ison rahan hänen tyynyn alleen. ( 1e )
Ikää on siis 5-vuotta..

Nyt tänään ennen nukkumaan menoa sanoi minulle, että minusta tuntuu, että taas hammas heiluu...Kokeilin ja ei vielä heilunut muut hampaat, taitaa tytär odotella innokkaana seuraavaa hammaskeíjun käynti kertaa, kun muka hammas heilu... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Tyttäreltä lähti eilen illalla kolmas hammas ja tuli aamulla onnellisena sanomaan, että hammaskeiju oli jättänyt ison rahan hänen tyynyn alleen. ( 1e )
Ikää on siis 5-vuotta..

Nyt tänään ennen nukkumaan menoa sanoi minulle, että minusta tuntuu, että taas hammas heiluu...Kokeilin ja ei vielä heilunut muut hampaat, taitaa tytär odotella innokkaana seuraavaa hammaskeíjun käynti kertaa, kun muka hammas heilu... :D

Pojalla kans heiluu viereinen hammas kovaa kyytiä, ja luulen et saa lisäheilutusta tän jälkeen :D .

Yhteistyössä