Hämiksien omistajia?

PirunRasittava

Aktiivinen jäsen
08.05.2007
1 131
0
36
Ihan vaan tiedustelen, että monellakohan palstalaisella on hämppyjä lemmikkeinä? Mulla olis tuskainen karvajalkakuume taas ja ajattelin jos ensi vuoden puolella hommaisi g. rosean tai t. blondin. Mut kumman? Rosea olis vissiin helpompi.
Millaisia hämyjä teillä on?

Theraphosa_blondi_3_foto.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Ouuuh, mikä pallo :D Ei ole hämähäkkejä, valitettavasti. Eikä tule, koska mies varmaan söisi sen. Käärisi kaalinlehteen ja grillaisi :|

:laugh: :laugh: Mä näin kerran yhdessä ohjelmassa kun ne grillasi tarantuloita ja söi ne. Ei ehkä uppois mulle.

Hmm... Sain juuri hyvän idean, miten saada päivään toimintaa esim. kerrostalossa. Laittaa lappu ilmoitustaululle:

Kaaleppi ja Yrjö karkuteillä. Ilmoita havainnot numeroon "se ja se".

Kaaleppi on mitä kiltein käärme, pituutta reilut pari metriä. Ps. vessan ovi oli katoamishetkellä auki, joten kannattaa tarkkailla pönttöä.
Yrjö taas on pulleaperäinen musta tarantella, karvainen, vikkeläjalkainen. Luulen sen kiivenneen postiluukusta ulos. ÄLÄ TALLO NÄHDESSÄ, PUREE VAIN UHATTUNA :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hyi helevetti:
Meillä sais kengänkuvan selkäänsä. Mitä jos se karkaa ja hyökkää kimppuun????? :O iiik

Ei tarantulan puremaan kuole, paitsi voit ehkä jos on amppareille allerginen. Mutta noi tarantulat ei oo niin myrkyllisiä et kuolema tulis.
Onhan niitä kyllä sit lemmikkeinä mm. mustialeskiä ja niistä osa on tappavia jos ei saa vastamyrkkyä.

Hmm... Sain juuri hyvän idean, miten saada päivään toimintaa esim. kerrostalossa. Laittaa lappu ilmoitustaululle:

Kaaleppi on mitä kiltein käärme, pituutta reilut pari metriä. Ps. vessan ovi oli katoamishetkellä auki, joten kannattaa tarkkailla pönttöä.
Yrjö taas on pulleaperäinen musta tarantella, karvainen, vikkeläjalkainen. Luulen sen kiivenneen postiluukusta ulos. ÄLÄ TALLO NÄHDESSÄ, PUREE VAIN UHATTUNA :D

:D

:laugh: :laugh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi helevetti:
Meillä sais kengänkuvan selkäänsä. Mitä jos se karkaa ja hyökkää kimppuun????? :O iiik

Ei tarantulan puremaan kuole, paitsi voit ehkä jos on amppareille allerginen. Mutta noi tarantulat ei oo niin myrkyllisiä et kuolema tulis.
Onhan niitä kyllä sit lemmikkeinä mm. mustialeskiä ja niistä osa on tappavia jos ei saa vastamyrkkyä.

millasia oireita aiheuttaa, jos ei kuitenkaan henkeä vie? Voiko lapsen hengen viedä?

Yhteistyössä