Hämähäkit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Siis mulla menee hermot. Onko nykyään hämähäkit valloittamassa maailmaa?? Muutimme syksyllä uuteen asuntoon ja olen tänä keväänä tavannut täällä asunnossa enemmän erilaisia hämähäkkejä kuin pienenä mummini takapihalla möyhiessä!!

Olemme hävittäneet mieheni kanssa useamman, noin euron kolikon kokoisen kamalan mustan kammotuksen, sekä useita hieman pienempiä hämähäkkejä!

Onko kellään vinkkejä miten näistä pääsisi eroon? Emme voi sietää niitä, eikä meillä ole mitenkään erityisen likaista tms...

Siellä on jotain ötököitä joita ne hämähäkit syö. Jos ötökät häviävät, hämppiksetkin häviävät.

Kuulun kyllä ite ihmisiin jotka ei hävitä hämähäkkejä, koska ne ovat mielestäni hyödyllisiä otuksia.

no vähän sillä kannalla mäkin olen ettei niitä sais hävittää, mutta jos niitä oliskin vain joskus, mutta niitä on niin paljon.. Tuntuu et asutaan jossain hämähäkkilässä ja en ilkee lasta pitää lattialla (10viikkoinen)kun juoksevat tossa...

Alkuperäinen kirjoittaja yök...:
Niin mullaki menee hermot ja järki, en voi sietää hämähäkkejä! Kissat oli ihan käteviä hämähäkkien tuhoajia.... nyt vaan ei ole enää niitäkään.

ei meiän kissa kyllä hämppyjä syö. ku söiski niin ei tarttis ite nuijia niitä |O

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä