Halvin ja nopein tapa mennä Tallinnaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yh-äiti"

Vieras
Siis mitä noita laivayhtiöitä nyt on millä sinne pääsee? Kun mietin sellaista tapaa, että sinne pääsisi mahdollisimman nopeasti ja halvalla. Olisi enemmän aikaa ja rahaa sitten käytettävänä Tallinnassa jos olisi siellä hotellissa pari yötä.

Ongelmia vain tuottaa se, että meidän pitää tulla Helsinkiin monen sadan kilometrin päästä ja esim. Eckerölinen aamulähtö on meille mahdoton. Iltalähtö taas on perillä Tallinnassa niin myöhään. Mutta voiko hotelliin ilmoittaa etukäteen että sinne tulisi vasta puolen yön aikaan? Vai onko liian myöhään?

Viking linen aikataulut eivät näytä sen paremmilta ja niissä taisi olla menomatkalla yöpyminen laivalla ja se taas veisi pois yhden yön maissa. Matkaan kun on rajoitettu määrä päiviä mun töiden takia. Ja kun se junamatkakin vie useamman tunnin ajasta. Juna-asemalta pitää sitten vielä matkustaa kotiin.

[QUOTE="a p";28923501]Onko lisää asiallisia vastauksia? Pertin vastaus ei ollut asiallinen.[/QUOTE]

No voi Perttiä. Linda Line ei kulje huonolla säällä. Itse suosin Tallink Staria ja Superstaria. Matka-aika 2 tuntia. Lähtöjä useitavpäivän aikana, muttei ole ehkä halvin.

Itse ehdotan kuitenkin sitä Eckerö Lineä. Säästää jopa satoja euroja, jos ottaa Eckerön kautta hotellinkin. Eckerö Linen sivuilta löytyy hotellipaketit- osio, josta voi katsoa tarkemmin.

Myös Viking Linen kautta saa hotellipaketteja, jotka myös edullisempia kuin matkat ja hotellit erikseen ostettuina. Maksimi öiden määrä vaan VL:lla 2 yötä.

Yhteistyössä