Halvatun Rusakko

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Tai kani vai mikä pupu onkaan. Ukko ja lapset otti, kysymättä tollasen kanin meille. Minä sanoin jo alkuun et en osallistu hoitoon, enkä ruoki tms.
No nyt se otus on keksiny alkaa kusta vesi astiaansa :o :o :o
Ihan totta ku alkaa olemaan mitta täynnä sitä eläintä..
Mistä hitosta tuollanen käytös ees voi johtua??
Vai onko meille sit sattunu harvinaisen typerä otus?
 
:laugh: meillä kans tytöllä kani ja oon nyt satavarma ettei uutta tuu tuon jälkeen. ihania ne on, mutta kuka sen häkin siivoo...no minä tietty. tyttökin siivois muttei niin usein kun vaadin, se nimittäin haisee heti jos häkin pesu viipyy.
meil sille oma wc mutta ei se sinne tee,kun nukkuu siellä :/
 

Yhteistyössä