Tai kani vai mikä pupu onkaan. Ukko ja lapset otti, kysymättä tollasen kanin meille. Minä sanoin jo alkuun et en osallistu hoitoon, enkä ruoki tms.
No nyt se otus on keksiny alkaa kusta vesi astiaansa
Ihan totta ku alkaa olemaan mitta täynnä sitä eläintä..
Mistä hitosta tuollanen käytös ees voi johtua??
Vai onko meille sit sattunu harvinaisen typerä otus?
No nyt se otus on keksiny alkaa kusta vesi astiaansa
Ihan totta ku alkaa olemaan mitta täynnä sitä eläintä..
Mistä hitosta tuollanen käytös ees voi johtua??
Vai onko meille sit sattunu harvinaisen typerä otus?