Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:heh, jokainen kotiäitihän näppäränä itse tietokoneensa on rakentanut(enkä nyt meinaa että täällä kaikki oliskaan kotiäitejä tai pöhlöjä ettei tarvi tarttua siihen,mutta huvitti vaan tämä yhdistelmä kotiäiti+itse kasattava tietokone, ei ainakaan minulta eikä keltään mun tutulta onnistuis)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulla on exän kaverin kokoama kone, mutta en mä siihen mitään osia nyt tarvi.
näin juuri..monikos äiti hoitaa kotona sähkölaitteiden viritykset ja asennukset? :wave: minä, minäAlkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Kukas sitä nyt ilman ohjeita tai opiskelua osaisi. Tai ilman harjoittelua. Ohjete kun on niin hyvin sujuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulla on exän kaverin kokoama kone, mutta en mä siihen mitään osia nyt tarvi.
muta pidä mielessä osoite, jos tarviit joskus jotakin.
kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja Accra:näin juuri..monikos äiti hoitaa kotona sähkölaitteiden viritykset ja asennukset? :wave: minä, minäAlkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Kukas sitä nyt ilman ohjeita tai opiskelua osaisi. Tai ilman harjoittelua. Ohjete kun on niin hyvin sujuu![]()