Haluun mulatti vauvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et sä kyllä minkää turkkilaisen/kurdin kaa niitä mulatteja millään saa! Mulatti on mustan ja valkoisen jälkeläinen. Ja vaikka valitsisit afrikkalaismiehen lapsesta voi silti tulla vaalea mulatti. Tunnen muutaman ihan valkoisen mulatin. Itselläni mulatti vauva afrikkalaisen miehen kanssa ja kyllä hän minultakin näyttää! Isänsä silmät hänellä on ja minun huulet ja muutenki näyttää minulta.

Mustat miehet nimeen omaan tykkäävät erittäin muhkeistä naisista :) Yleensä jos mustalla miehellä on valkoinen muija niin se muija on extra rehevä..ja mies itse voi olla lihaksikas. Hmm kas kumma miks :D

Aitoa rakkautta ennen kaikkea :D

Hahahaha!

Mä taas haluan vauvan japanilaisen kanssa, koska aasialaiset ovat älykkäämpiä kuin valkoiset ja mustat.
Haluan, että lapsestani tulisi viisas ja se pärjäisi elämässä, siksi en halua lisääntyä muitten kuin aasialaisten kanssa.

[QUOTE="vieras";28294816]Hahahaha!

Mä taas haluan vauvan japanilaisen kanssa, koska aasialaiset ovat älykkäämpiä kuin valkoiset ja mustat.
Haluan, että lapsestani tulisi viisas ja se pärjäisi elämässä, siksi en halua lisääntyä muitten kuin aasialaisten kanssa.[/QUOTE]

Niin, pitäähän niitä tulevia "johtajiakin" jonkun tehdä. Mulatit tulee olemaan työmiehiä.

Itse ymmärrän ap.ta hyvin. Samassa veneessä mutta asioita joutunut kantapään kautta oppimaan. Hirveä tarvis oli just mahdollisimman tumma. Osottautu olemaan sit naimisissa. Noh sen jälkeen tapaillut vielä yhtä joka osoittautui liika hallitsevaksi ja lusmuksi. Nykyinen jonka kanssa pisimpään ollut on kultainen sydän mutta aina piilee pelko muista naisista. Hän tosin aina vaistaa kellon ympäri puheluihin (vaikka en soita kokoajan) että tuskin vaimon vieressä on. Juteltu yhteen muuttamisesta, lapsista ja avioliitosta. Hän on kristitty. Toiveissa kaksi rakkauspakkausta ja joka kuukaus tää nainen miettii onko tärpännyt :) kuitenkin aina vähän varauksella..

Toivottavasti tämäkin ketju oli trolli.. xD

Me vaaleat suomalaiset ollaan nimittäin niitä harvinaisia ja eksoottisia. Mustaa ja ruskeaa on maapallo pullollaan, me ollaan promilleluokkaa ja harvinaisia.

Itselle tulossa ihan pellavapää suomalainen lapsi, suomalaisen vaalean isän kanssa. :)

Toivottavasti tämäkin ketju oli trolli.. xD

Me vaaleat suomalaiset ollaan nimittäin niitä harvinaisia ja eksoottisia. Mustaa ja ruskeaa on maapallo pullollaan, me ollaan promilleluokkaa ja harvinaisia.

Itselle tulossa ihan pellavapää suomalainen lapsi, suomalaisen vaalean isän kanssa. :)
Mä kans ihmettelen tarvetta saada joku maitokahvin värinen tenava...niitähän on maailma täynnä.

Enkä kyllä aloittaisi parisuhdetta sillä kriteerillä että miltä lapsi näyttää...eiköhän se äijä ja sen luonne ole tärkeitä myös.

Kuulehan ap, minkä ikäinen olet?
Sanon sinulle, nyt ihan tosissani että vaikka ehkä nyt ajattelet asiaa niin että mulattivauva oisi söpö ja haluat sen siksi niin pääset TODELLA paljon helpommalla jos ett päädy hankkimaan mulattia lasta.

Ai, miksikö? Tässä pari pointtia:

A) kestäisikö sinun ja lapsen isän suhde (jos "beigen" lapsen haluat, niin joutuisit jo ottamaan afrikkalaistaustaisen, tummaihoisen miehen) kulttuurieroineen kaikkineen?

B) oletko oikeasti varautunut siihen, että sinä ja lapsi saatte todennäköisesti kokea rasismia/sinä halveksuntaa vierailtakin ihmisiltä sekä myös mahdollisesti tutuilta?

C) Jos lapsen isä häipyy kuvioista (häipyipä joko ennen vauvan syntymää/myöhemmin) niin luuletko että uuden parisuhteen muodostaminen yh äitinä oisi muutenkaan helppoa?
Saati sitten jos vauva on "väärän värinen"?

Ei pahalla ap, mutta voin sanoa että aika moni suomalainen mies suhtautuu nihkeästi maahanmuuttajiin..
Ja ulkomaalaisista varmasti isohko osa on sellaisia, joita ajatus toisen miehen lapsesta ei kovin paljoa innosta...

Yhteistyössä