Haluun mielipiteitä tästä autosta! (linkki )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MUKSU1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarkoitatko siis Volkswagen Passat
2.5TDi Variant Highline Automaatti /Tip.tronic. Autom.Ilmastointi. Nahat. Kattoluukku ym. <----- tuota autoa?

Ihan hyvä minusta, ei voi moittia muuta kuin sitä, että se on farmari - farkut on minusta junteimpia autoja. Mutta älä välitä, se on vain mun mielipiteeni =)

"Erittäin hieno auto niin kauan kuin toimii. Automaattilaatikot on vähän sitä sun tätä, kaverilla on korjattu sitä 100 tkm välein vm. -01 ja -04 Passateista. Eikä ole ainoa jolla on samaa kokemusta. Askit ei kestä, siitä voi tulla kallis auto. Mutta hieno se on."
Tuollaisia mietteitä tuli.

Juu, mua kans tökkäs tuo automaattivaihteisto... Varsinkin, kun on ollut jo kaksi omistajaa ennestään. Tiedä sitten, miten se on jo revitty ja maksaa hunajaa korjata sellanen laatikko... Se on kyllä kiva ajaa, niin kauan kun se toimii, mutta jos se alkaa tökkimään, niin se todella tökkii ja ikää myöden ne myös "laiskistuu"...

Kauheesti ajettu hintaansa nähden, en ostais vaikka kuinka on diesel auto. Ja kohta just katsastuskin edessä, ties mitä vikaa löytyy. Mut ohan se ihan siistin näkönen päällisin puolin.

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
KIITOS kaikille vastanneille.mietitään sitten vielä.joo,meillä ei ole automaattivaihteisesta autosta kokemusta..
onks tosiaan liikaa ajettu diesel autoksi? hmm..

mun mielestä ei ole liikaa ajettu dieseliks. useasti diesel ostetaan just esim.pitkän työmatkan vuoksi, edustajilla yms. usein diesel. Miksi itse ostaisit dieselin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
KIITOS kaikille vastanneille.mietitään sitten vielä.joo,meillä ei ole automaattivaihteisesta autosta kokemusta..
onks tosiaan liikaa ajettu diesel autoksi? hmm..

mun mielestä ei ole liikaa ajettu dieseliks. useasti diesel ostetaan just esim.pitkän työmatkan vuoksi, edustajilla yms. usein diesel. Miksi itse ostaisit dieselin?

meillä tulee kilometrejä vuodessa noin 25 000-30 000. siksi :)

AUTOJEN VIKASARJA
HENKILÖAUTOJEN MALLIKOHTAISIA VIKOJA

Volkswagen Passat (1996-2006)

Moottoriviat

Moottorivaurioita erityisesti TDI-moottoreissa. Syynä jakohihnaviat ja ahdinviat.
Dieseleissä polttoaineputkistovuotoja.
Vuosimalleissa 2003-05 1.9 TDI moottorin kaksoismassavauhtipyörä saattaa hajota jo alle 100 000 ajokilometrissä. Vaiva ilmenee moottorin tärisevänä käyntinä.
Polttoainepumppuvikoja. Tarkastus/kunnostus. Takaisinkutsu 10.12.2004.
Vuosimalleissa 2005-06 moottorin ohjainlaitteeseen saattaa päästä vettä virheellisen tiivistyksen takia. Ohjainlaite uusitaan. Takaisinkutsu 5.9.2005.
2.0 TDI-moottoriessa kampiakselin asentotunnistimen vikoja.

Jarruviat

Kosteus saattaa aiheuttaa jarruongelmia.

Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat

Raidetangon päät väljät
Alatukivarren tarkastus/vaihto. Takaisinkutsu 6.5.2004.

Sekalaiset viat

Keskuslukitus reistailee.
Ovien ja luukkujen sovitus huono.
Ovien lukkojen jäätymisongelmia.

http://www2.hs.fi/extrat/autojaliikenne/vikasarja/viat.jsp?id=1244

Yhteistyössä