HALUUN LAIHTUU!!!

  • Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
Odyssia
Moi Pumbaali!
Odyssia ei tosiaan enää tunne tuskaa ylimääräisistä kiloista. Mutta koska olen ollut vuosikausia hirveän paksu, tiedän mistä puhun! :) Muutama vuosi sitten vaaka heilahti yli 94 kilon ja mittaa meikäläisellä on juuri ja juuri 166cm. Siinä oli todella kilo poikineen liikaa!!!

Olen laihduttanut, saavuttanut tavoitteen, repsahtanut, lihonnut ja laihduttanut taas. Nyt tasapainossa jo 2 vuotta. Paino vaihtelee kolmen kilon molemmin puolin vuodenajasta ja elämäntilanteista riippuen.

Paljonko sitten laihduin. Aika paljon. Yli 35 kiloa. Se tuntuu ja näkyy. Olen uusi minä! :D Eipä ole pelkoa, että vanhat naamat vuosien takaa enää tunnistaisi...

Tiedän mitä on olla ylipainoinen ja tiedän mitä on olla normaalipainoinen. Inhoan itseäni heti jos paino alkaa nousta, mutta tiedän ettei ole syytä hätään, koska minulla on kaikki laihtumisen avaimet. Meillä jokaisella on! Siksipä olen positiivinen ja yritän jakaa hyvää henkeä myös muille. Toivottavasti siinä myös onnistuen. :heart:
 
Pumbaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2004 klo 13:49 Odyssia kirjoitti:
Moi Pumbaali!
Odyssia ei tosiaan enää tunne tuskaa ylimääräisistä kiloista. Mutta koska olen ollut vuosikausia hirveän paksu, tiedän mistä puhun! :) Muutama vuosi sitten vaaka heilahti yli 94 kilon ja mittaa meikäläisellä on juuri ja juuri 166cm. Siinä oli todella kilo poikineen liikaa!!!

Olen laihduttanut, saavuttanut tavoitteen, repsahtanut, lihonnut ja laihduttanut taas. Nyt tasapainossa jo 2 vuotta. Paino vaihtelee kolmen kilon molemmin puolin vuodenajasta ja elämäntilanteista riippuen.

Paljonko sitten laihduin. Aika paljon. Yli 35 kiloa. Se tuntuu ja näkyy. Olen uusi minä! :D Eipä ole pelkoa, että vanhat naamat vuosien takaa enää tunnistaisi...

Tiedän mitä on olla ylipainoinen ja tiedän mitä on olla normaalipainoinen. Inhoan itseäni heti jos paino alkaa nousta, mutta tiedän ettei ole syytä hätään, koska minulla on kaikki laihtumisen avaimet. Meillä jokaisella on! Siksipä olen positiivinen ja yritän jakaa hyvää henkeä myös muille. Toivottavasti siinä myös onnistuen. :heart:
Huomasin vasta jälkeenpäin (seuraavana päivänä) tehneeni väärän tulkinnan. Pyydän anteeksi !!! :flower: Kukkien kera. Täällä kun pitkään surffaa ja jotkut viestiketjut ovat tosi pitkiä niin jää välillä välistä jotain lukematta. Huikean muutoksen olet saanut itsessäsi aikaan. Itse painoin 94,5kg vielä 2 viikkoa sitten nyt jo 2 vähemmän. Mulla pituutta 172 että matkaa hyvään oloon on vielä (toiveissa 68kg).
Itse olen kolmatta kertaa asialla tosin aikaisemmilla kerroilla ei painoa ole ollut "kuin" 80 hujakoilla. Se on vaan aina niin helppo unohtaa se totuus ettei sipsejä ja hyvää ruokaa tarvitse syödä yhdellä istumalla älyttömästi. Hyvä ruoka on hyvää vaikka ei söisikään napaa ratki.
 
Mullakin olisi pudotettavaa ainaki 10(-15)kg painostani.
Painonvartijoihin en nyt voi mennä taloudel.syiden vuoksi.
Olin sielä ennen tytön syntymää,noin 9 kg lähti pois.
Olen noin 168 cm pitkä ja painoa noin 80 kg. Help! :ashamed:
Itsekuri ei herkuttelun suhteen ole hyvä ja muutenki olen mieli ala syömäri ja sillee... :(
 
Pumbaali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2004 klo 22:42 äippä70 kirjoitti:
Mullakin olisi pudotettavaa ainaki 10(-15)kg painostani.
Painonvartijoihin en nyt voi mennä taloudel.syiden vuoksi.
Olin sielä ennen tytön syntymää,noin 9 kg lähti pois.
Olen noin 168 cm pitkä ja painoa noin 80 kg. Help! :ashamed:
Itsekuri ei herkuttelun suhteen ole hyvä ja muutenki olen mieli ala syömäri ja sillee... :(
No hei sullahan on se painonvartia materiaali siinä jo valmiina.
NYT vaan kaivat ne paperit esiin ja alat suunnitella syömisesi niiden mukaan ! ! ! Motivaation puute onkin sit jo vaikeempi juttu !!! Mua auttaa se kun käyn aina välillä tuolla vaatekaapilla toteamassa että "ei mahu päälle" siis vanhat vaatteeni jotka 20 kiloo sitten mahtuivat. Alkaa ottaa pattiin ja motivaatiota pisteiden laskuun löytyy taas kummasti. Tsemppiä =)
 

Yhteistyössä