Haluuko naiset sitten että mies on lihaksikas?

Lunatic
En ole lihaksien perään ollut koskaan, ei ne esteettisesti sytytä. Joku silmänpilke on paljon eroottisempi asia.
Mutta kova pitää miehen olla, ei siis löysä kun rutistaa. Oli minkäkokonen tahansa. :p
 
vieras
Hyi yök :x
Ei oo kuvottavampaa kun sellaset liian isot miehet liian pienet paidat päällä, ihan just siks laitettu että kiristäis vähän haukkaria. Sit tukka sliipattu ja kultaa kaula täynnä, ja tietty käyty solariumissa ja hampaat valkaistu. Kuvotus.
 
IhanaValo
Mies saa olla "miehen kokoinen",suht pitkä ja leveet hartiat jne. lihakset on ok, kunhan ei mee liian pitkälle, esim.bodarit on :x :x Tosin massuakin saa olla vähä :)

Ja kroppahan ei oo mitään ilman aivoja,joten ois suotavaa että nekin löytyis :)
 
bdt
Siis lihasta pitää olla jonkun verran mutta ei sen takia tarvi salilla käydä . Urheilullisuutta saisi olla jotta se herkuttelijan ja elämästä nautiskelijan puoli ei vallan pääsisi niskan päälle.
Jalkapalloilijoita suorastaan kuolaan, häveten tunnustan. Oma mies on kyllä ihan komea hänkin, mutta keskivartalon kanssa meillä molemmilla on kohta tekemistä....
 
Mun miehellä löytyy lihaksia ja vatsa on tiukassa kunnossa ja hyvä niin. Kyllä sitä vaan silmänilosta nauttii, vaikka eihän se pääasia ole :saint: :p

Mä oon oikeesti ihan heikkona käsivarsiin, siis eli niistä pitää lihaksikasta muotoa kyllä löytyä. Mutta luonnollisesti hankittuna eli hormonikimput ei mua sytytä.
 

Yhteistyössä