haluu tietää????

Callie
meillä on juuri menossa tuskallinen eläimistä luopuminen! meillä on aina ollut eläimiä, tällä hetkellä yksi koira ja kaksi kissaa, koiriakin oli kaksi, ja mitenkäs sattuikaan, poika on juuri kissoille ja koirille allerginen :'( nyt en tiedä mihin niitä laittaisi, kun ei haluaisi luopua, mutta pakko on ajatella pojan parasta, allergia arvot olivat vieläpä todella korkeat ja kaiken maailman antibioottien ja kortisonien sun muiden rasvojen kanssa on saatu sotkea! vaikeaa!! en toivo tätä kenellekkään, koska tiedän miten rakkaita perheenjäseniä myös nämä eläimet ovat!

Serkkuni pojalla on tosi vaikee atooppinen ihottuma ja se on niin monelle asialle allerginen. Myös koirille ja kissoille. No tää serkku pitää kuitenkin koiraa eikä rasvaa poikaa kunnolla. Poika joutui olemaan viikon sairaalassa, missä hoitajat rasvasivat jatkuvasti pojan ihoa. En suosittele, että laitetaan lapsi kärsimään oman vanhemman tyhmyydestä...

jos eläimet on niin tärkeitä nii kannattaako lapsia hankkia?? mun mielestä lapsi on kuitenki lapsi ja eläimet on eläimiä, eli tarviiko kenekään edes oikeesti miettiä pystyykö allergialapsen ja eläinten kans elämään yhtäaikaa.. allergiat pahenee eläinten seurassa, se on varma!!!

Mä olen ottanut etukäteen selvää jo että ottaisko joku tutuista mun eläimet jos allergiaa tulee...=) Ja tiedän että jos niin käy niin mun lemmikit saavat sitten hyvän kodin ettei tarvitse murehtia.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 12:08 murmeli82 kirjoitti:
Serkkuni pojalla on tosi vaikee atooppinen ihottuma ja se on niin monelle asialle allerginen. Myös koirille ja kissoille. No tää serkku pitää kuitenkin koiraa eikä rasvaa poikaa kunnolla. Poika joutui olemaan viikon sairaalassa, missä hoitajat rasvasivat jatkuvasti pojan ihoa. En suosittele, että laitetaan lapsi kärsimään oman vanhemman tyhmyydestä...
Katos vaan ollaan melkein sama tyyppi ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2005 klo 12:08 murmeli82 kirjoitti:
Katos vaan ollaan melkein sama tyyppi ;)

Yhteistyössä