Haluttomuus

Moikka,

en tiedä, onko tätä aihetta paljon käsitelty tällä palstalla, kun aika harvoin tulee pyörähdettyä, mutta siis asiaan...

Onko muita odottajia, joilta seksihalut tyystin kadonneet?? Mulla viikkoja 33 ja risat tällä hetkellä ja halut on pakkasen puolella... Esikoisesta olin oikea haluhirviö ja seksiä piti saada koko ajan ihan loppuun asti. Mieskin ihmettelee, kuinka voi olla näin totaalisen erilaista seksielämää tämän vauvelin kohdalla..

Vatsa on iso ja tiellä, hyviä asentoja sängyssä vaikea löytää enää nukkumiseenkaan, pissattaa usein, nivuset usein jumissa..... Ehkä näilläkin merkitystä, mut silti haluaisin kuulla onko muita "pihejä"....

Kuinka voisin saada itseni haluamaan???

Minä ainaki oon tosi pihi :D Mutta menee varmaan vielä väsymyksen piikkiin ku raskausviikkoja vasta 11. Tuntuu että vois ilman mitää vaikeuksia ryhtyä täydelliseen selibaattiin mutta täytyy välillä yrittää jaksaa innostua miehen takia :whistle:

:wave: Olin vähän pirteämpi tossa kesällä puolen raskauden tietämillä mutta nyt :ashamed: Viikkoja mulla 33 ja joka paikka kipeä.......... :| Esikoisen odotus oli ihan toisenlainen :/ Teki mieli koko ajan ja huolehdin kauheasti,pelkäsin että seksi lopuu vauvan tulon jälkeen (mitä ei tapahtunut) mutta nyt ajattelen vaan asiasta että aikansa kutakin............. :|

Mulla päinvastoin :ashamed: :attn:

3 ekaa raskautta sänkypuuhat oli totaalisen evvk koko odotuksen ajan!! Mentiinkin tyylillä kerran/kk :ashamed: Ja sillonkin lähinnä säälistä miestä kohtaan :kieh:

Mutta nyt, nelosta odotan raskausviikolla 24 ja haluttais koko ajan :eek: Tuntuu, että se on mielessä ihan tuon tuosta, ainoostaan tämä kamala väsymys pistää stoppia sänkypuuhille :kieh: :kieh: Mieskin toisinaan jopa ihmettelee, mistä moinen käytökseni johtuu...noh, kestäispä loppuun asti :D :attn:

Olenkin tässä pohtinut, että voiko tulevan vauvan sukupuoli näin vaikuttaa äidin seksihaluihin raskausaikana??? :eek:
Nimittäin itselläni 3 ensimmäistä on poikia kaikki, nyt veikattiin rakenneultrassa tyttöä...? :whistle:

Jahvetti 23+5

Samaa vaivaa täälläkin.. Rv 14+6 menossa, ja seksi on jäänyt elämässä ihan taka-alalle.. Välillä tekee pari päivää koko ajan mieli, ja sitten taas parikin viikkoa.. ei yhtään... Tiedä sitten mistä johtuu. Kehokaan ei nyt tietty reagoi mihinkään ihan normaalisti, aikaisemmin ei olla liukkareita tarvittu, nyt, jos jotain meinataan, niin pakko käyttää... :snotty:

Dooris ja sintti 14+6

Olenkin tässä pohtinut, että voiko tulevan vauvan sukupuoli näin vaikuttaa äidin seksihaluihin raskausaikana??? :eek:
Nimittäin itselläni 3 ensimmäistä on poikia kaikki, nyt veikattiin rakenneultrassa tyttöä...? :whistle:

Jahvetti 23+5[/quote]

Jaa
:whistle: Mulla oli kyllä eka tyttö ja nyt en tiedä............ :/

Jahvetti, täällä sama homma :wave:

Siis välillä on ollut aikoja, jolloin ei todellakaan oo innostanut seksi miehen kanssa ollenkaan. Mutta tämä raskaus on tehnyt minusta kyllä aina valmiin.
Kivaa on, voikun jatkuis. Ja voikun vauva olis tyttö :heart:

mulla on ainakin hyvin paljon vaihdellut halut raskausaikana.välillä on monta päivää putkeen hirveet himot ja sit taas laantuu...
esikoista(tyttö) odottaessa hiljaista oli ekat ja vikat 3kk ja nyt vaihtelee muuten vaan.

Yhteistyössä