Haluttomuus parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Kunhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti
Hei.
Luettuna nuo lauseet kiihottivat - yllättävän paljon!!! En kuitenkaan tiedä tajuaisinko niitä aktin aikana... en itsekään silloin taida puhua... ennemminkin äännellä...
Minua ne kiihottavat sanottunakin, ja siksi odotankin vaimolta samantyyppisiä lauseita, tai yksittäisiä sanoja.
No kyllä se ääntelykin yhtähyvin kelpaisi palautteeksi.

Myös kaikenlainen liikehdintä on positiivista ja kiihottavaa.
Tuskin silloin paljoa kysellä tarvitsee, jos jalat avautuvat selkä kaareutuu ja karvakumpu turpoaa.
Kädet kietoutuvat miehen ympärille ja voihke vaan yltyy mitä paremmalta tuntuu.

Miehen kysymykset ovat vaan siksi, jolla hän yrittää saada nuo eleet ja ääntelyt liikkeelle.

Viimeksi muokattu:
Hei.
Nyt jäi kovasti mietityttämään, miksi sellainen henkilö joka netissä kirjoittelee seksistä ei kumppaninkanssa halua puhua seksistä?

Kyllähän lause, pimppini on jo kiimasta kostunut, saisi minut innostumaan todella paljon.
Tuo lause saisi nopean kiihottumisen aikaan.
Tuolloin tuntee sen selvästi kuinka se seksi lähtee aivoista liikkeelle.
Todella mahtava tunne, joka leviää koko kehoon ja alapäässä se jopa näkyy paisumisena.
Tuo vaihe on minulle seksin paras vaihe.

Entä sitten, jos ei tule uusia kiihokkeita, niin silloinhan kiihotus laantuu, joka näkyy miehessä kalun kaartumisena alaviistoon.

Kiva uusi pieni lause saisi helposti uuden nosteen aikaan.

Jopa yhdynnän aikana voin tarvita uusia virikkeitä.
Se pelkkä eestaasliike kun ei välttämättä riitä.
Esimerkiksi lause, minä tykkään tästä kun saan olla sinun sisällä, saa varmuudella aikaan tunneryöpsähdyksen ja erektio nousee kukoistukseensa.

Nyt voitte valita kumman miehen haluatte, viegraa käyttävän vai seksistä höpöttävän, sillä molemmilla on täsmälleen sama vaikutus.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Hei.
Mietin miltä haluttomuus tuntuu?
Minähän olen halukas aina, tai ainakin seksuaalisenhalukkuuden voi herätellä esiin milloinvaan.

Kulkevatko erektio ja halu käsikädessä.
Kuvitellaan ettei miestä haluta, mutta päättää ottaa erektiolääkettä, niin syntyykö erektionmyötä myös seksuaalinehalu?

Tai jos mies on haluton, niin tuleeko hänelle edes halua ottaa sitä viegraa?

60-mies
Mietin miltä haluttomuus tuntuu?
Minähän olen halukas aina, tai ainakin seksuaalisenhalukkuuden voi herätellä esiin milloinvaan.

Kulkevatko erektio ja halu käsikädessä.
Kuvitellaan ettei miestä haluta, mutta päättää ottaa erektiolääkettä, niin syntyykö erektionmyötä myös seksuaalinehalu?

Tai jos mies on haluton, niin tuleeko hänelle edes halua ottaa sitä viegraa?

Haluttomuus on olotila, joka vielä kymmenen vuotta sitten olisi tuntunut uskomattomalta. Sen jälkeen se on vain hiljalleeen hiipinyt elämään, ja pari viime vuotta olen ollut täysin haluton.

Haluttomuus merkitsee sitä, ettei tunne halua fyysiseen seksiin. Seksi inhimillisenä ilmiönä kyllä kiinnostaa edelleen (sen takiahan vilkaisen joskus tätäkin palstaa), mutta asenne on täysin ulkokohtainen. Vähän kuin harrastaisi sosiologista tutkimusta.

Haluttomuus merkitsee, ettei mikään kiihota. Sen enempää visuaaliset kuin verbaalisetkaan ärsykkeet eivät tehoa. Siitä on vuosia, kun esimerkiksi mikään eroottinen materiaali tai vaikkapa fyysinen läheisyys naisen kanssa sai aikaan erektion. Aamuerektiot ovat kyllä tallella, joskin niiden kesto on lyhentynyt. Masturboinut en ole aikoihin, ja ne viimeiset kerrat olivat lähinnä sellaista halutonta muodon ja kunnon vuoksi tumputtelua.

Voin ihailla kaunista naista, mutta en tunne mitään fyysistä vetoa. Ne ajat ovat olleet ja menneet, kun mielikuvistusta saattoivat askarruttaa ne sulot, joita vaikkapa kevyen kesätopin alle kätkeytyy. Jos ajattelen, kuinka olisin reagoinut nuoruudessani, niin minun on vaikea kuvitella itseäni samaksi ihmiseksi.

Selvyyden vuoksi, olen tupakoimaton, melkein täysraitis, ulkoilua harrastava normaalipainoinen mies. Parta kasvaa, ja lihasvoima on tallella.

No, miten suhtaudun haluttomuuteeni? Rehellisesti sanoien, en toivo haluja takaisin ja olen tyytyväinen nykytilaan. Ensimmäistä kertaa eläissäni sitten lapsuuden jälkeen tunnen olevani vapaa ja luonteva ikäisteni ja nuorempien naisten kanssa (siis voin todella unohtaa heidän olevan naisia ja lähestyä heitä kuin ihmisiä).

Elän parisuhteessa, mutta vaimoni (hieman minua vanhempi) kadotti omat halunsa jo vaihdevuosissa, joten tilanne on tässäkin suhteessa harmoninen.

Haluttomuudesta tekee parisuhdeongelman juuri haluttoman huono motivaatio muuttua. Kun ei tunne halua, niin ei tunne jäävänsä mistään paitsi, ja sen halukkaamman osapuolen lähestymisyritykset tuntuvat kiusallisilta ja noloilta. Ei yksinkertaisesti tajua, että mitä se toinen hänkyää, olohan on niin mukavaa ja leppoisaa.

Viimeksi muokattu:
Hei.
Kuusikymppinen olen minäkin.

Joitakin asioita olen tunnistavani jotka tulkitsen vievän minuakin haluttomampaan suuntaan.
Ainakin paljon pitempiä aikoja pystyn olemaan ilman seksiä ja itsetyydytystä.
Eikä se orgasmikaan ole enää yhtä hyväntuntuinen kuten aiemmin oli.

Mutta se kiihottuminen kyllä tulee kuten ennenkin.
Ei kuitenkaan vieraan naisen näkeminen saa sitä aikaan.
Vaimo sitävastoi kyllä.
Mutta se kiihottuminen ei tarvitse johtaa seksiin läheskään aina.
Silti se kiihottuminen tuntuu hyvältä.

Ja jotkut kirjoitukset kiihottavat kylläkin.

Vaimon halailut ja hyväilyt tuntuvat hyviltä, ja niistä en haluaisi luopua.
Vai loppuuko se halu olla puolison lähellä myös?

Kyllä minä tykkään nähdä alastomuuttakin.
Se vaan on kaunista katseltavaa.
Ei se ainakaan yökötä vaikka ei himoa herätäkään välttämättä.

Sarina
No, miten suhtaudun haluttomuuteeni? Rehellisesti sanoien, en toivo haluja takaisin ja olen tyytyväinen nykytilaan. Ensimmäistä kertaa eläissäni sitten lapsuuden jälkeen tunnen olevani vapaa ja luonteva ikäisteni ja nuorempien naisten kanssa (siis voin todella unohtaa heidän olevan naisia ja lähestyä heitä kuin ihmisiä).

Haluttomuudesta tekee parisuhdeongelman juuri haluttoman huono motivaatio muuttua. Kun ei tunne halua, niin ei tunne jäävänsä mistään paitsi, ja sen halukkaamman osapuolen lähestymisyritykset tuntuvat kiusallisilta ja noloilta. Ei yksinkertaisesti tajua, että mitä se toinen hänkyää, olohan on niin mukavaa ja leppoisaa.
Niin ainakin luulen olevani. Koska en ole oikein koskaan ollut kiinnostunut seksistä. Olen sitä kyllä harrastanut ja aikanaan vähän nuorempana kokeilin monenlaista, koska minulle sanottiin, että haluttomuutesi johtuu ainoastaan siitä, ettet ole "löytänyt itseäsi". Olen myös kokeillut seksiä molempien sukupuolten kanssa. Saan orgasmin helposti, seksi ei tunnu epämiellyttävältä ollenkaan, eikä ole edes pahoja kokemuksia.

Se ei vaan kiinnosta. Tarkalleen ottaen seksi on minusta äärimmäisen tylsää. Vaikka kokeilisi kaikki lajityypit läpi - kerran kokeiltuasi siinä ei ole enää mitään uutta. Samaa toistoa ja vieläpä saman ihmisen kanssa, jos on parisuhteessa. Läheisyyden ja yhteenkuuluvuuden kanssa seksillä ei ole kuin sivuosa. Läheisyys syntyy ihan muista asioista, jos siis puhutaan henkisestä läheisyydestä eikä vain iho vasten ihoa - läheisyydestä. Jonka senkin saavuttaa herkemmin ilman seksiä.

Tuossa ylläolevassa lainauksessa on niin osuvasti se mitä itse tunnen. Olen VAPAA. Tunnen oloni todella rennoksi, eikä minun tarvitse yrittää tehdä fyysistä vaikutusta kehenkään. Älyttömintä tässä on se, että - kenties juuri edellä mainitusta syystä - ihmiset kiinnostuvat minusta ihan totaalisesti ja kaikkialla. Olen + 30 ja kivannäköinen pitkä nainen. Kuulemma "salaperäinen valtakunta". Toisinaan toivon, että olisin niitä, jotka vain katoavat muiden joukkoon, koska en erityisemmin kaipaa fyysistä ihailua. Tunnen oman arvoni ihan ilman sitäkin.

Parisuhteessa tämä todella on Ongelma isolla O:lla. Olen rehellisesti kertonut aina, että seksi ei ole minun elämässäni kovin suurella sijalla mutta eihän sitä kukaan usko ihastuksen huumassa. Miehet todennäköisesti ajattelevat, että ei vain ole saanut kunnolla munaa ja kuvittelevat parantavansa minut. No olen jopa antanut kokeilla, kun itsekin tietysti välillä kelannut sitä mutta kyllä nyt tässä vaiheessa elämää voin sanoa, että ei se siitä ole kiinni. Olen tälläkin hetkellä pitkässä suhteessa mutta seksittömyys on nakertanut jo kovasti. Rakastan tätä ihmistä todella ja hän rakastaa minua, meillä on ihana suhde muuten mutta.. en tiedä. Olen ennenkin ollut tässä tilanteessa ja luulen, että eroamme vielä. Elättelen toivoa, että joskus eläkeiässä sitten tapaan miehen tai naisen, jolle ihminen on tärkein. Sitä odotellessa..

Olisin itse ihan valmis ns. vapaaseen suhteeseen, jossa toinen voisi harrastaa seksiä halutessaan muiden kanssa. Minä en menettäisi mitään koska minulle se ei ole big deal. Suurista puheista huolimatta kovin harva on siihen oikeasti valmis. Se hämmästyttää minua aina. Ollaan kyllä valmiita pettämään salaa omaa vaimoa mutta kun saisi luvan niin se ei käykään. Mietin aina ihmisten kypsyyden todellista astetta.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Haluttomuuteen on aina jokin syy, olkoon sitten mikä tahansa. Ja sen selvittämisessä tarvitaan molempia. Useampiin "haluttomuuksiin" löytyy tänäpäivänä pätevät lääkkeet.
Eri asia sitten on jos kumppanilla on joku toinen purkautumistie............
Sen selvittäminen ja siitä puhuminen saattaakin sitten jo olla lopun alkua..........tai sitten ei.

vierailija
Ei meilläkään kamalan aktiivista ole mutta kyllä semmonen kerta kaks viikossa kuitenkin. Mä naisena haluaisin kokea sen että mieheni himoitsee mua oikeasti, puhuis vähän tuhmia ja silleen. Ei siis mitenkään painostais seksiin vaan ennemminkin virittäis tunnelmaa.

oon joskus lähteny kesken bileiltaa vessaan itkemään kun kaverimies on heittäny jotain mun ääriseksikkäästä asusta tms. Siis se on kuulostanu niin ihanalle et mua on alkanu itkettää et miks mun mies ei koskaan sano niin. se sanoo korkeintaan et näytän söpölle tms. Haluisin kuulla näyttäväni niin seksikkäälle että mies sekoaa, että häntä pistää panettamaan ihan himona, että saan hänet sekaisin kiimasta tai jotain vastaavaa.

vierailija
Ei parisuhteessa yleensä KUULU käydä niin että seksi lyssähtää, silti saa lukea päivittäin tarinoita ihmisten suhteista ja kuolleesta seksistä . Missäkä vika? Mistä minä tiedän, mutta minä tiedän sen että NIIN TULISESTI himoitsen omaa naistani ettei tulisi kuuloonkaan haluttomuus, katson ja fantasioin hänestä hänen tiskatessa, suihkussa saunassa nukkuessa, vieressä istuessa. EHKÄPÄ vika piilee tuossa MIKSI ETTE JUMALOI TOISTA ja olette suhteessa.

Yhteistyössä