Haluttomuus kohdunpoiston jälkeen

• Viestiketjun aloittaja ilman
  • Ensimmäinen viesti
ilman
Olin kohdunpoistoleikkauksessa, munasarjat jäivät. Hormoonit ja halut hyrräävät minulla kuten ennenkin. Vaan ei miehelläni. En koe oman naiseuteni kadonneen minnekään kohdunpoiston mukana, mutta mieheni ei ilmeisesti koe asiaa samalla tavalla.Ollaanhan asiasta keskusteltu. Hän pelkää satuttavansa minua eikä siitä syystä oikein uskalla koskea. Jonkinlaista rimakauhuakin mieheltäni siis. Tiedä häntä.

Mieheni pitää muuten hyvänä, mutta hän ei ole tuntenut seksuaalista halua leikkauksen jälkeen. Tosin jo ennen leikkausta hän epäili, "niiden hommien" jäävän kohdunpoiston myötä. Perusteluiksi hän järkeili, että kissoista ja koiristakin tulee leikkauksen jälkeen sukupuolettomia olentoja!! Niinkö hän näkee minut nyt?

Ehkä tämä kysymys kuuluisi miestentautien palstalle, mutta onko kennelläkään ellillä tullut vastaavaa kohdunpoiston jälkeen vastaan? Jos on, niin korjautuiko tilanne ajan kanssa?

Niin, ollaan vähän yli 4-kymppisiä molemmat eikä suhdettamme hierrä muut ongelmat. Mieheni on ja on ollut aina hyvin ihana ja huolehtivainen aviomies.

Kokenut
Sinun pitää nyt hoitaa mies siishen kuntoon, että hän ei yksinkertaisesti voi pidättyä yhdynnästä. Nainen kyllä osaa konstit. Tauon jälkeen taitaa tulla niin reipas painiottelu, että miehen ennakkoluulot haihtuvat.

Viinipullo ei varmasti olisi pahitteeksi esilääkityksenä, mutta pidä huoli, että annostus on kohdallaan.

Miehillä on kaikenlaisia harhakuvia naiseudesta yleensäkin. Hän ei tule huomaamaan sisikunnassasi mitään eroa entiseen ja nyt sinäkin voit nauttia täysillä.

AP, edelleen ilman
Niinpä. Ei miestä voi pakottaa eikä edes viinin voimalla viekotella, jos peli ei pelaa niin ei pelaa. Ilmeisesti pään sisällä on joku ajatus niin voimakkaana, että se voittaa jopa miehiset halut.No ehkäpä se tästä, kärsivällisyyttä ja aikaa vain peliin mukaan.

Teoria toisesta naisesta voi pitää paikkaansa tai olla pitämättä - mistä minä voisin sen tietää. Ei niitä asioita vaimolle kerrota :). Mutta tuskinpa tässä meidän tapauksessamme on nyt kuitenkaan mistään säädöstä vieraan naisen kanssa kyse.

Meikämaija
Ei naisesta tule eunukkia, vaikka kohtu poistetaankin. Kissoilta ja koirilta poistetaan kaikki hormonia tuottavat elimet, samoin niiltä eunukeilta jo poikasena kivekset, joissa testosteroni muodostuu. Kissat ja koiratkin kuohitaan jo nuorena, jotta pysyvät rauhallisina ja vaarattomina.

Naiselle ei tehdä niin. Jos munasarjat poistetaan, estrogeeni korvataan pileireillä, mutta sinullahan toimii munasarjatkin. On siis sama vaikutus hormonitoimintaasi ja seksielämään, kuin umpisuolen leikkauksella. Vie mies lääkärin valistettavaksi näistä asioista, jotta hänen päähänpinttymänsä oikaistaan.

Totuus tuossa tilanteessa on, että teidän seksielämänne olisi paljon nautinnollisempaa nyt, kun mitään ehkäisyä ei tarvita, sinä olet terve ja myös pysyt terveenä. Omasta ja monen munkin puolesta voin sanoa, että parempaa tapahtumaa ei minulle seksiä ajatellen olisi voinut tapahtua. Mies on samaa mieltä, olen alussa minäkin tentannut häntä ja tuntemuksiansa, paikat ovat kuulemme ihan samantuntuiset, mutta on vapauttavaa hänestäkin, kun ei tarvitse katsella kalenteria tai ajatella muita naisten vaivoja. Sitä paitsi, seksi kohdistuu emättimeen, ei kohtuun. Emätin on ihan ennallaan, yhtä joustava ja tilava kuin ennenkin. Edes teoriassa sinua ei voi satuttaa, jos leikkauksesta on jo yli kuukausi ja olet normaalisti parantunut ilman komplikaatioita. Katselkaa seksioppaita, niitä saa kirjastosta ihan asiallisia teoksia.

Cxxx
Tekosyy miehellä.Tai sitten joku seksuaalinen häiriö aivoissa, siellä ne ongelmat.Törkeää kuulla mitä naiset joutuu ja suostuu kestämään niin ihanilta miehiltään...hohhoijaa...meikä laittais uusiks suhteenkin jos noin on!

Just
Cxxx

Törkeää, että miehetkin joutuvat kestämään vaimoiltaan sitä, etteivät aina erinäisten naistenvaivojen takia kykene harrastamaan seksiä. Tekosyitä kaikki ja päässä vikaa.

Eikun moiset akat vaihtoon, vaikka olisivat muuten ihania.

Yhteistyössä