Haluttomuus,auttakaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirrikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tirrikka

Vieras
En tiedä mikä mua vaivaa...Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä jo reilu 4 vuotta ja esikoinenkin saatiin tuossa lokakuussa.Rakastan miestäni yli kaiken,suhteemme sai positiivisen suunnaan pikku prinsessan myötä MUTTA ei haluta....Suhteen alku aikoina raksteltiin PALJON mutta nyt viimeistet 2v. ollu niin matalalentoa että oksat pois.

Pystyn jopa sanomaan suoraan milloin esikoisemme sai alkunsa,että niin vähän seksiä meillä. Okei mieheni on erittäin nopea laukeamaan ja olen yrittäny vaikka mitä,esileikin yhteydessä tulo jotta itse aktissa kestävyyttä,mieheni on syönyt jopa lääkkeitä joiden on huomattu tehoavan nopeaan tulemiseen mutta ei ole auttanut (ja samaa lääkettä käytetään myös masennuksen hoitoon, ei kovin houkuttelevaa)

Miehelläni ei ole exän kanssa ollut ongelmia nopean tulonsa kanssa, silloin kestävyyttä ollut reilusti enemmän kuin nyt viis työntöä ja vihellys...

Olen osakseen turhautunut ja nyt turhautumiseni on edennyt jo siihen pisteeseen etten kestä mitään seksuaalista kanssakäymistä mieheni kanssa. Suukotellaan ja halitaan paljon mutta siihen se sitten jääkin.

Mieheni kärsii paljon haluttomuudestani ja minä siitä etten halua vaikka rakastan miestäni maailman äärin mutta seksuaalisesti en.

En myöskään halua seksiä muiden kanssa,koko seksi tuntuu vastenmieliseltä ja voin sanoa että voisin elää ilman sitä ihan hyvin. En edes masturboi,se ei ole minun juttu, mikä on mielestäni outoa. Onko kanssa siskoja ja onko kellään neuvoja mikä avuksi, saisiko seksuaaliterapeutilta apua ongelmaani??? :headwall:

Ennen kalliitta koppahoitoja kokeile lisätä säännöllistä urheilua viikottaiseen rytmiisi. Lähinnä hikiliikuntaa.

Muuta ruokatottumuksiasi monipuolisemmaksi.
Rasvaa ei tarviste vähentää vaan lisää kuituja ruokaasi.

Lopeta päihteiden käyttö.

Nuku pitempiä öitä.

Lipidoon tarvitaan testosteronia.
Myös naiset tarvitsevat sitä. Riittämätön määrä johtaa täydelliseen haluttomuuteen.

Myös ehköisyvalmisteet sotkevat Nais/mieshormoonien tasapainoja.
Joillain niin että halut katoavat.

Yhteistyössä