Haluttomuudesta...

  • Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
epätoivoinen
Vielä 2 vuotta sitten mä olin ERITTÄIN halukas ja innokas. Sit aloin odottamaan kuopusta ja ne halut vaan hävis. Ajattelin, että ok, asia paranee entiselleen synnytyksen jälkeen. No sit ajattelin, että ok, asia paranee entiselleen imetyksen jälkeen. Nyt imetyksen lopetuksestakin on jo 4 kk. Ja lapsi on jo yli vuoden. Ja sitä s-juttua on meillä harrasteltu viimeksi niin kauan aikaa sitten, etten edes muista. Ei vaan haluta. APUA!
 
pullamurmeli
Voisiko sulla olla jotain häikkää hormonien kanssa, kun halut noin lopahti? Miten teidän parisuhde jaksaa, ja miten voit itse? Nuo asiat on usein monipiippuisia juttuja, ja siihen tarvitaan varmasti mieheltäkin jelppausta, että saisit taas halut hyrräämään. Mutta voisihan asiasta kysellä myös lääkäriltä, koska täällä muistaakseni oli vasta keskustelua siitä, miten hormonien ja vaikka vitamiinienkin puutos/epätasapaino voi vaikuttaa paljon halukkuuteen jne. Kannattaa myös yrittää googlettaa asiasta ja etsiä tietoa. Tuo on kuitenkin tärkeä asia parisuhteen ja sitä kautta myös lasten hyvinvoinnin kannalta, ja tottakai itsesi ja miehesi kannalta, eli siihen kannattaa hakea apua! Tsemppiä!
 
voi sentään! mulla on asiat niin samalla mallilla :| minä kärsin, mieheni kärsii.. ja minä kärsin siitä että mieheni kärsii. on sentään silloin tällöin petipuuhia, ehkä noin kerran 2 kuukauteen! eikä edes hotsita antaa miehelle hyvää oloa.
minulla on viimesimmästä imetyksestä n.9kk eikä oikeen tunnu asiat paranevan. ollaan käyty pariterapiassa, seksiterapiassa.. ei kuitenkaan mitään vaikutusta. johtui ehkä siitä ettei käyty tarpeeksi kauan siellä eikä tarpeeksi säännöllisesti. ja mieskin ajattelee lähinnä että tämä on yksin minun ongelma. ensimmäisen lapsen jälkeen kokeiltiin jopa sellaisia luontaistuotteita joilla saisi haluja..
onko teillä sitten elämä rauhallista ja seesteistä? onko ressin aiheuttajia? kyllähän sen varmaan tiedät että tämä vaikuttaa naisen seksihaluihin. varmasti tämäkin asia jo yksinään ressaa. oletteko puhunut miehen kanssa asiasta? ymmärtääkö hän mistä kiikastaa? puhukaa kolmannelle osapuolelle?
tuo juttusi kuulostaa minun sanomaltani :hug:
 
kysyisin että käytätkö e-pillereitä tms vastaavaa hormonipitoista ehkäisyä? Ne tekevät haluttomaksi...ei toki kaikkia mutta erittäin monen olen kuullut sanovan ettei seksi kiinnosta ja orgasmin saaminen on lähs mahdotonta jos nyt ylipäätään edes lämpeää yhtään puuhassa.
 

Yhteistyössä