haluttaako muiden miehiä menkkojen aikana tavallista enemmän?

  • Viestiketjun aloittaja se aika kuusta
  • Ensimmäinen viesti
raskaaksi voi tulla
Ja menkkojen aikana VOI tosiaan tulla raskaaksi!! Eli miksi paljaaltaan silloin?? Ja itse en harrasta menkkojen aikana seksia koska ei kiinnosta/innosta jne
 
mjauu
Ja menkkojen aikana VOI tosiaan tulla raskaaksi!! Eli miksi paljaaltaan silloin?? Ja itse en harrasta menkkojen aikana seksia koska ei kiinnosta/innosta jne
ainahan on mahdollista tulla raskaaksi jos harrastaa seksiä oli ehkäisyä tai ei. Mahdollisuus raskautua kuukautisten aikana on kuitenkin paljon pienempi kuin muina aikoina kierrossa. Harvemmin se munasolu irtoaa kuukautisten aikana tai on edes kypsä irtoamaan siihen aikaan. Pitää tietysti huomioida tässä asiassa että siittiöt elävät joskus jopa 7vrk ja jos on hyvin lyhyt kierto ovulaatio voi tapahtua hyvinkin lähellä kuukautisten loppua.

meille raskaus ei ole maailman loppu ja itselläni pitkä kierto. Useampi vuosi jo menetelty niin että 1-3vuotopäivinä mennään paljaalla.
 
"vieras"
No ei sen enemmän kuin muutenkaan. Mutta emme harrasta seksiä kuukautisten aikaan. Minä en halua eikä miestäkään verinen värkki kiihota.

Mutta fetissinsä kullakin. Tykkää kuulemma joku suuseksistäkin kuukautisten aikaan. Klimpit suussa on kuulemma mukavia... Yök!
 

Yhteistyössä