Haluttaa koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen73

Vieras
Olen suhteellisen uudessa parisuhteessa ja huomaan ainakin sen että koko ajan tekee mieli.... aina kun olen lähelläkään miestä, alkaa haluttaa ja lujaa. Olenkin kysynyt häneltä että onko huomannut että mulla on kiima-aika, kuulemma on ;) Eilenkin oli kivat pelehtimiset ja sain kaksi orkkua, kolmaskin oli aika hilkulla. Yleensä en yhden orkun jälkeen aivan heti lämpene mutta nyt tuntui että vauhti vain kiihtyi :) huh huh! Miehelläkin oli keppi melkein heti pystyssä ekan laukeamisen jälkeen.

Nytkin alkoi haluttaa kun edes mietin tuollaisia, mies saa minut aivan villiksi vain olemalla paikalla, taitaa minulla olla sama vaikutus häneen... Joskus täälläkin on juteltu että esim. e-pillerit vähentävät halukkuutta. Ei mulla ainakaan, kyllä se halukkuus lähtee sieltä pääkopasta.

Kai se uusi suhde sitten tekee sen, että vois päivät pitkät vain pan..kella. Muilla naisilla samanlaisia kokemuksia?? ja miksei miehilläkin?

Toihan on ihan normaalia, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Sitä huumaa kestää aikansa ja sitten arki tulee peliin. Nauti siis niin kauan kuin sitä kestää.

Sen sijaan on typerää väittää, että jos sinulla e-pillerit eivät aiheuta libidon heikkenemistä, niin etteikö ne voisi vaikuttaa jollakulla muulla. Kyllä se on ihan tutkittu tosiasia, että osalla naisista seksuaalinen halukkuus vähenee, kun e-pillerit vähentävät myös niiden hormonien toimintaa, jotka vaikuttavat halukkuuteen.

Oon kuullut et vasta 30 jälkeen nainen on yhtä kiimainen ku miehet parikymppisinä... Tällä oon itelle selittäny tän kiiman. Oon ollu mieheni kanssa jo lähes 10 vuotta yhdessä ja mulla on ilmenny vasta ihan viime kuukausina tällaista... mut kivaa on, molemmilla =)

seksiä koko ajan, olen suhteessa tai en, on uusi suhde tai vanha. Jos en saa orkkua, vähäintään yhtä, joka päivä, niin on samanlainen olo kuin ois syömättä ollut, nälkä....

Sama täällä,mua haluttaa melkein aina ja kaikkialla.Nyt suhteessa joka kestäny 2v ja edelleen voisin rakastella vaikka kuinka monesti päivässä.En ole huomannut suhteen kestolla olevan merkitystä,mun tahti ja himot ei hiivu.Ehkäpä sit kun yhdessä oltu monta kymmentä vuotta,siitä kun ei vielä ole kokemusta.Itselläkään ei e-pillerit ym ole tuonnu haluttomuutta,mutta yksilöllistä se kai on...

VOIVOI, niin haluttaa, kokoajan, tätä kestänyt nyt noin 4 kk. Luulen että kahden raskauden aikaiset puutokset on nyt korjattava ;) ei mies yhtään pistä pahakseen, heh. Joka päivä saatava orkku tai 2-3. Muuten ei pää toimi ja hatuttaa. Joskus käytävä työpaikan wessassakin. Vähän siellä on vaikea tosin keskittyä kun kuulee kollekojen juttelua.

Kuusi vuotta ja jotain kaksituhatta kaksisataa rakastelua takana saman miehen kanssa. Ja just sovittiin lounastreffit kotiin niin, et ensin "hankitaan nälkä" ja sit vasta syödään se lounas... Niin, et ei se halu välttämättä mihinkään häviä. Nelikymppisiltäkään.