N
Nainen73
Vieras
Olen suhteellisen uudessa parisuhteessa ja huomaan ainakin sen että koko ajan tekee mieli.... aina kun olen lähelläkään miestä, alkaa haluttaa ja lujaa. Olenkin kysynyt häneltä että onko huomannut että mulla on kiima-aika, kuulemma on
Eilenkin oli kivat pelehtimiset ja sain kaksi orkkua, kolmaskin oli aika hilkulla. Yleensä en yhden orkun jälkeen aivan heti lämpene mutta nyt tuntui että vauhti vain kiihtyi
huh huh! Miehelläkin oli keppi melkein heti pystyssä ekan laukeamisen jälkeen.
Nytkin alkoi haluttaa kun edes mietin tuollaisia, mies saa minut aivan villiksi vain olemalla paikalla, taitaa minulla olla sama vaikutus häneen... Joskus täälläkin on juteltu että esim. e-pillerit vähentävät halukkuutta. Ei mulla ainakaan, kyllä se halukkuus lähtee sieltä pääkopasta.
Kai se uusi suhde sitten tekee sen, että vois päivät pitkät vain pan..kella. Muilla naisilla samanlaisia kokemuksia?? ja miksei miehilläkin?
Nytkin alkoi haluttaa kun edes mietin tuollaisia, mies saa minut aivan villiksi vain olemalla paikalla, taitaa minulla olla sama vaikutus häneen... Joskus täälläkin on juteltu että esim. e-pillerit vähentävät halukkuutta. Ei mulla ainakaan, kyllä se halukkuus lähtee sieltä pääkopasta.
Kai se uusi suhde sitten tekee sen, että vois päivät pitkät vain pan..kella. Muilla naisilla samanlaisia kokemuksia?? ja miksei miehilläkin?