Halut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 50-60
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

50-60

Vieras
Onko se niin, että 50-60 vuotiaalla on halut kaivossa? Onko 50-60 vuotiaita selvittämään?

Minä vasta 45 ja haluja on. Mieheni 10 vuotta vanhempi, 55 ja halut loppuneet. Vuosi sitten hyrräsivät vielä niin että väliinsä joka päivä puuhailtiin.
Nytkin kyllä heppi pystyssä ok..Halut loppuneet vain, selittää, että en ymmärrä, että hänellä ei vaan niin paljoa haluja.
Taitaa olla minuun loppuneet vain. Koska vuosi sitten kävi niin kuumana minuun.
No joo, oppia ikä kaikki!

Taitaa olla kovin yksilöllistä tuo halujen määrä.Tiedän tapauksia joissa kuusikymppisellä äijällä oksa vain kovvoo kun ikää tulee,mutta mamma ei pysy enää vauhdissa mukana.Sitten taas kolmikymppisillä jo tuntuu olevan vaikeaa,ainakin näissä keskusteluissa ja myös elävässä' elämässä on paljon sitä kun naiset surevat haluttomia miehiään.Eli monilla hyytyy toisilla ei,mikä on sitten koko totuus asiasta.Meneekö halut siihen omaan kumppaniin vai yleensä? Kirjoituksesi herätti paljon kysymyksiä.Onko tullut väsymystä tai unettomuutta tms.vaivoiksi?Ikää lisää,niin remppaa pukkaa,ja seksiä ei jaksa ehkä niin paljon.Sydänvaivat esim.voivat näkyä piilevästi siten ennenkuin konkreettista näkyy.Ei oikein selvinnyt tuo että onko seksi väliltänne kokonaan loppu vai onko sitä sillointällöin vai minkälaista se yleensä nyt on?Testosteronihan voi miehellä vähentyä iän myötä jolloin halut kyllä laantuvat.Onko läheisyyttä muuten,vai onko miehen puolelta ilmapiiri kylmennyt?Miten itse suhtaudut muutokseen?Ikäeronne taitaa nyt näkyä,kun itse olet parhaassa seksi-iässä mutta miehelläsi on laantunut,syystä tai toisesta.Seurannut epätasapaino vaatii nyt selvitystä teidän kesken.Lääkäristä kannattaisi ehkä aloittaa.

Älä huolestu,minä olen 56m,ja kyllä oksa alkaa välillä temmpuilee,mieshormooni laskee,ja siitä se melkovarmaan johtuu myös teillä.
Mutta se on parannetavissa,lääkäri mittaa testosteroniarvon,ja jos on alhinen hän antaa siihen lääkkeen joka voi olla vain hetken aikaa,ja keppi on pystyssä ja halut entisellään.
Meillä vaimo 55v ja häneltä on halut häipyneet kokonaan,eikä hän voi käyttää hormooneja,että meillä taas niin päin.
Itse joskus kiihotun ajatuksesta mennä vieraisiin,mutta taitaisi olla väärin,vai mitä luulet,onhan se kenkkua kun oikein tekee mieli ja ei saa,se on todella rassaavaa.

Tiedän pareja joilla on naisella halut menneet,ja ovat sopineet,että mies voi ""käydä vieraassa"" silloin tällöin.Vakikaveri onkin sitten tullut kuvioihin,ja tunteet,joten eroja onkin sitten ilmautunut.Sama se on niiden salakaverien kanssa.Jossakin vaiheessa käry käy kun ei niin salassa haluta pysytelläkkään,mutta parempi kai se on jos sovitaan asioista.Vaikka riitaa se kuitenkin tuo tullessaan,sovittu tai ei,sama juttu.Kyllä näyttää elämä suuntansa,ja tuo seksuaalisuus on vanhemmallakin iällä kova sana.Ei sitä parane aliarvioida.Vaikuttaa kyllä elämänlaatuun,VAIKKA toki on myös muita tärkeitä perusasioita.Toinen jos ei halua edes koskea ja toisella olisi virtaa,miten tehdä toimiva kompromissi?Kun molempia pitäisi kuulla.