Halusitte tai ette, mutta kerron silti :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jösses!!
Piä kii jos tuntuu miekkonen sun tyyliseltä!
Mun makuun kuullostais ehkä hivenen sliipatulta, mutta mää tykkänki juur semmosista äijistä vaa :ashamed:

Ja vaikuttaa hynäkkäältäkin, että jos noin niinku taloudelliselta kannaltakin alkaa tarkasteleen.. ;) :whistle:
Ei sunkan se mikkään julkimo oo?!? :o ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
:D:D:D Ihanaa että teillä menee hyvin!

:D Tosi outoa, ei edes tullut sellainen imelä fiilis ja karkuun :whistle: Osaa ottaa tilanteen niin haltuun jottei tosikaan.. En minä sellaisista mitään sanomattomista imellyksiä höpisevistä kundeista tykkää, tuo osaa näköjään lausua runot niin kuin ne pitääkin, tosi varma, herkkä, kohtelias, ilkikurinen, iloinen, hassu, h-tajuinen, tietää todella mitä tekee jne... :ashamed:

Ja mä aloin muuten ihan muutama kuukausi sitten näkemään runouden kauneuden jne. sattuipa somasti :xmas:

Ekan kerran kun tavattiin niin taisi olla kulutetut farkut päällä, nahkavyö, musta kauluspaita ja kaulaliina sekä ruskea villakangastakki.. Lauloi mulle, soitti kitaraa.. Aika jumalaisen komea ääni :whistle:

Ennen katsellut vain karvanaamoja, isoja köriläitä joilla oltava hd :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
:D:D:D Ihanaa että teillä menee hyvin!

:D Tosi outoa, ei edes tullut sellainen imelä fiilis ja karkuun :whistle: Osaa ottaa tilanteen niin haltuun jottei tosikaan.. En minä sellaisista mitään sanomattomista imellyksiä höpisevistä kundeista tykkää, tuo osaa näköjään lausua runot niin kuin ne pitääkin, tosi varma, herkkä, kohtelias, ilkikurinen, iloinen, hassu, h-tajuinen, tietää todella mitä tekee jne... :ashamed:

:D

Mulla olis kyllä voinu tulla sellanen olo että karkuun... mut toisaalta mä ahdistun jos pitää olla syömässä jossain fiinissä paikassa kynttilänvalossa :D taidan olla vähän... erikoinen? Että nakarille vaan, siellä mä oon kotonani :D

Valkoinen kristallinappinen takki ja valkoiset kengät mustan puvun kanssa... sori, vihaan vaaleita kenkiä miehellä...

Ja runo, tulee mieleen exä, lirkutilirkunlirkun ja silleen, pari vuotta myöhemmin selviää, että lirkutteli muutamalle muullekin siinä samalla...

Yhteistyössä